Удосконалення оцінки емоційного стану дітей із психофізичними порушеннями

  • Yulia Gonchar ДУ «Український державний науково-дослідний інститут медико-соціальних проблем інвалідності МОЗ України», м. Дніпро.

Анотація

На базі теоретичного й емпіричного вивчення емоційних особливостей дітей із аномаліями розвитку в зв’язку з недостатністю рухової сфери, із затриманим психічним розвитком конституціонального походження, а також з викривленим психічним розвитком (відповідно до класифікації психічного дизонтогенеза К. С. Лебединської та В. В. Лебединського, 2006) обґрунтовано новий підхід до оцінки емоційних особливстей таких пацієнтів та розроблено модель оцінки цього показника в дітей із психофізичними порушеннями. Модель включає комплекс досліджень функцій емоцій з позицій функціонування, обмежень життєдіяльності та факторів контексту і може бути важливою складовою для оцінки соціальної адаптації в рамках Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я для дітей і підлітків. У статті представлені результати дослідження емоцій дітей старшого дошкільного й молодшого шкільного віку з психофізичними порушеннями: емоційні особливості пацієнтів з дитячим церебральним паралічем, затримкою психічного розвитку та розладами аутистичного спектра.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Yulia Gonchar, ДУ «Український державний науково-дослідний інститут медико-соціальних проблем інвалідності МОЗ України», м. Дніпро.

Молодший науковий співробітник групи психоневрології, психотерапії та медичної психології відділу медико-соціальної експертизи та реабілітації при внутрішніх, нервових хворобах і психосоматичних розладах.

Посилання

Опубліковано
2017-09-25
Як цитувати
Gonchar, Y. (2017). Удосконалення оцінки емоційного стану дітей із психофізичними порушеннями. Психіатрія, неврологія та медична психологія, 4(1 (7), 79-84. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pnmp/article/view/9310
Розділ
Медична психологія