ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПРИНЦИПУ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ

  • Тетяна Іванівна Крехно
Ключові слова: лінгвістична освіта, комунікативно-діяльнісний принцип, критичне мислення.

Анотація

Стаття  присвячена  дослідженню  ролі формування  критичного мислення у процесі мовної підготовки студентів. Запропоновано дидактичні прийоми,  спрямовані як на вирішення конкретних  завдань занять, так і на послідовне та цілеспрямоване формування логічного та критичного мислення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Тетяна Іванівна Крехно

доцент кафедри української та російської філології Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

Посилання

1. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. – Минск: Университетское, 1990. – 560 с.
2. Тягло О.В. Критичне мислення. – Х.: Основа, 2008. – 125 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Крехно, Т. (2015). ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПРИНЦИПУ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 77-82. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3591