Лексикографічна культура як складник професійної компетенції майбутнього вчителя початкових класів

  • Лариса Вікторівна Бєлкіна Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
  • Тетяна Іванівна Крехно Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Ключові слова: лексикографічна культура, лексикографічна компетентність, процес навчання, вища школа, професійна освіта, професійна компетенція

Анотація

У статті розглянуто місце та значення лексикографічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів як важливого складника загальної професійно-педагогічної компетенції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Лариса Вікторівна Бєлкіна, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Старший викладач кафедри іноземної філології
Тетяна Іванівна Крехно, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Кандидат філологічних наук, доцент кафедри української та російської філології

Посилання

1. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра за спеціальністю 6.010100 Початкове навчання напряму підготовки 0101 педагогічна освіта. Кваліфікація 3310 вчитель початкової школи: галузевий стандарт вищої освіти / Розробн. Бондар В.І., Шапошнікова І.М., Каніщенко А.П., Страшко С.В. [та ін.]; за ред. Бондаря В.І. – К.: МОН України, 2006. – 57 с.
Опубліковано
2015-06-24
Як цитувати
Бєлкіна, Л., & Крехно, Т. (2015). Лексикографічна культура як складник професійної компетенції майбутнього вчителя початкових класів. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 128-135. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2756