ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Abstract
У статті розкривається сутність поняття «конкурентоспроможність», визначені та розриті окремі психолого-педагогічні напрями формування сучасного вчителя початкових класів як конкурентоспроможного фахівцяDownloads
Download data is not yet available.
References
1. Анискевич С.О. О профподготовке педагогов в контексте модернизации специального образования / Анискевич С.О. // Дошкольное воспитание. – 2005. – № 10. – С. 117-118.
2. Завалевський Ю.І. Конкурентоспроможний вчитель: теорія і практика: [навчальний посібник] / Завалевський Ю.І. – Чернівці : Букрек, 2010. – 216 с.
3. Овчарова Р.В. Технологии практического психолога образования: [учебное пособие для студентов вузов и практических работников] /Овчарова Р.В. – М. : ТЦ «Сфера», 2000. – 448 с.
4. Пометун О. Сучасній школі – сучасного вчителя / Пометун О. // Сільська школа. – 2004. – № 16 – 17 (черв.). – С. 3-6.
5. Юр’єва К.А. Розвиток інноваційних процесів в освіті / Юр’єва К.А. // Директор школи. – 2001. – № 3. – С. 101-105.
2. Завалевський Ю.І. Конкурентоспроможний вчитель: теорія і практика: [навчальний посібник] / Завалевський Ю.І. – Чернівці : Букрек, 2010. – 216 с.
3. Овчарова Р.В. Технологии практического психолога образования: [учебное пособие для студентов вузов и практических работников] /Овчарова Р.В. – М. : ТЦ «Сфера», 2000. – 448 с.
4. Пометун О. Сучасній школі – сучасного вчителя / Пометун О. // Сільська школа. – 2004. – № 16 – 17 (черв.). – С. 3-6.
5. Юр’єва К.А. Розвиток інноваційних процесів в освіті / Юр’єва К.А. // Директор школи. – 2001. – № 3. – С. 101-105.
Published
2015-07-15
Cited
How to Cite
Вовк, В. П. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(28), 37-44. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3488
Section
Статті