Використання іноземного досвіду екологічного виховання молоді

  • Ірина Андріївна Воронцова Кафедра спортивно-педагогічних та біологічних дисциплін Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
  • Сергій Васильович Влащенко Національний природний парк «Гомільшанські ліси»

Abstract

У статті проаналізовано іноземний досвід з екологічного виховання молоді. Визначені напрями, які є перспективними для екологічного виховання в Україні. Спільно зі співробітниками екологічного відділу Національного природного парку «Гомільшанські ліси« розроблено й застосовано еколого-освітні заходи для шкільної та студентської молоді.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Ірина Андріївна Воронцова, Кафедра спортивно-педагогічних та біологічних дисциплін Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Кандидат біологічних наук, доцент
Сергій Васильович Влащенко, Національний природний парк «Гомільшанські ліси»
Кандидат біологічних наук, заступник директора з наукової роботи

References

1. Бирюкова Н.А. Особенности экологического образования за рубежом [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://portalus.ru.

2. Боголюбов А.С. Полевое экологическое образование в зарубежных странах [Электронный ресурс]. Режим доступа: http//coolreferat.com/5633/.

3. Екологічне виховання молодших школярів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.allbest.ru/.

4. Чижова В.П. Школа природы: Экологическое образование в охраняемых природных территориях. В.П. Чижова // Эколого-просветительский центр «Заповедники«. – М., 1997. – 160 с.

5. Шульженко А.К. Воспитание эстетического восприятия окружающей среды в европейских странах. А.К. Шульженко // Экологическое образование. – №2. – 2005. – С. 29-33.
Published
2015-07-03
Cited
How to Cite
Воронцова, І. А., & Влащенко, С. В. (2015). Використання іноземного досвіду екологічного виховання молоді. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (32), 51-60. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3099