Визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів з використанням факторно-критеріальної моделі

  • І. В. Капустін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Ключові слова: керівники загальноосвітніх навчальних закладів, моніторинг, моніторингова компетентність, квалиметрия, факторно-критеріальна модель.

Анотація

У статті обґрунтовано підходи до створення факторно-критеріальної моделі для визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової  компетентності  керівників  загальноосвітніх навчальних закладів

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

І. В. Капустін, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Завідувач Центру моніторингу  якості  освіти

Посилання

1. Азгальдов Г.Г. Теория и практика оценки качества товаров (основы квалиметрии) / Г.Г. Азгальдов – М. : Экономика, 1982. – 256 с.

2. Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент у системі освіти : навч. посіб. / Г.А. Дмитренко. – К. : МАУП, 1999. – 176 с.

3. Єльникова Г.В. Моніторинг діяльності керівника школи / Г.В. Єльникова // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003. – № 1. – С. 97−102.

4. Єльникова Г.В. Основи адаптивного управління : курс лекц. / Г.В. Єльникова. – К. : ЦІППО АПН України, 2002. – 133 с.
Опубліковано
2015-06-26
Як цитувати
Капустін, І. (2015). Визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів з використанням факторно-критеріальної моделі. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 95-105. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2895