Аналіз впливу шкільного підручника з історії на формування гендерної ідентичності учнів старшої школи
Abstract
У статті розглянуто особливості процесу формування гендерної ідентичності учнів старшої школи шляхом використання підручників з історії.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Бураков Ю.В., Кипаренко Г.М., Мовчан С.П. Всесвітня історія: нові часи: Підруч. для 11-го кл. – Вид. 4-те, виправл та доповн. – К. : Генеза, 2005. – 416 с.
2. Генсіцька-Антонюк Н.О. Аналіз впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості школяра у контексті ідей В.О. Сухомлинського / Н.О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. – 2011. – № 10. – с. 119 – 123.
3. Говорун Т. Гендерна дискримінація в сфері освіти [Електронний ресурс] / Т. Говорун, О. Кікінежді // Режим доступу: http://helsinki.org.ua/index. php?id=1200305760.
2. Генсіцька-Антонюк Н.О. Аналіз впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості школяра у контексті ідей В.О. Сухомлинського / Н.О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. – 2011. – № 10. – с. 119 – 123.
3. Говорун Т. Гендерна дискримінація в сфері освіти [Електронний ресурс] / Т. Говорун, О. Кікінежді // Режим доступу: http://helsinki.org.ua/index. php?id=1200305760.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Буткалюк, Г. В. (2015). Аналіз впливу шкільного підручника з історії на формування гендерної ідентичності учнів старшої школи. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 29-36. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2886
Section
Статті