Умови досягнення мети виховання
Abstract
У статті розглядаються умови досягнення мети сучасного виховання – формування гуманної гармонійно розвинутої творчої особистості. Розглядаються передумови розвитку сучасної гуманістичної педагогіки, на який здійснили свій вплив Микола Новіков та Микола Добролюбов, умови гуманного педагогічного процесу, який приводить до самовиховання, складові процесу самовдосконалення, формування «позитивної Я-концепції», характеристики творчої особистості.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Бєланова Р.А. Гуманізація і гуманітаризація освіти в класичних університетах. / Р.А. Бєланова. – Київ, 2010. – 214 с.
2. Новиков Н.И. Избранное / Н.И. Новиков. – Москва, 1959.
3. Добролюбов Н.А. СС в 9 т., т.6. / Н.А. Добролюбов. – Москва,1963.
4. Рерих Н. Держава света /Н.Рерих. – Рига, 1992. – 286 с.
5. Кон И.С. Психология ранней юности / И.С. Кон. – Москва,1989 – 225 с.
2. Новиков Н.И. Избранное / Н.И. Новиков. – Москва, 1959.
3. Добролюбов Н.А. СС в 9 т., т.6. / Н.А. Добролюбов. – Москва,1963.
4. Рерих Н. Держава света /Н.Рерих. – Рига, 1992. – 286 с.
5. Кон И.С. Психология ранней юности / И.С. Кон. – Москва,1989 – 225 с.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Боченко, О. В. (2015). Умови досягнення мети виховання. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(38), 81-86. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2750
Section
Статті