Умови досягнення мети виховання

  • Ольга Вячесдавівна Боченко Старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна
Ключові слова: «позитивна Я-концепція», «Образ Я», креативне мислення

Анотація

У статті розглядаються умови досягнення мети сучасного виховання – формування гуманної гармонійно розвинутої творчої особистості. Розглядаються передумови розвитку сучасної гуманістичної педагогіки, на який здійснили свій вплив Микола Новіков та Микола Добролюбов, умови гуманного педагогічного процесу, який приводить до самовиховання, складові процесу самовдосконалення, формування «позитивної Я-концепції», характеристики творчої особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Бєланова Р.А. Гуманізація і гуманітаризація освіти в класичних університетах. / Р.А. Бєланова. – Київ, 2010. – 214 с.

2. Новиков Н.И. Избранное / Н.И. Новиков. – Москва, 1959.

3. Добролюбов Н.А. СС в 9 т., т.6. / Н.А. Добролюбов. – Москва,1963.

4. Рерих Н. Держава света /Н.Рерих. – Рига, 1992. – 286 с.

5. Кон И.С. Психология ранней юности / И.С. Кон. – Москва,1989 – 225 с.
Опубліковано
2015-06-24
Як цитувати
Боченко, О. (2015). Умови досягнення мети виховання. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 81-86. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2750