Основний принцип педагогіки А.С. Макаренка

  • Ольга Вячесдавівна Боченко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: адекватна самооцінка, самоорганізація, самовиховання, самоповага, почуття власної гідності, самовдосконалення, принцип «опори на позитивне»

Анотація

Ця стаття присвячена 125-річчю з дня народження великого педагога А.С.Макаренка, його педагогічній діяльності, умовам формування особистості та розвитку його педагогічних ідей в роботі інших педагогів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга Вячесдавівна Боченко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Старший  викладач  кафедри  педагогіки фа  культету  психології

Посилання

1. Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – Киев, 1957. – 635 с.

2. Макаренко А.С. СС в 7 Т. – Т.5. – Москва, 1951. – 510 с.

3. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. – Минск, 1990. – 560 с.

4. Козлов И.Ф. Педагогический опит А.С. Макаренко. – Москва, 1987. – 159 с.

5. Ярмаченко Н.Д. Педагогическая деятельность и творческое наследие А.С. Макаренко. – Киев, 1989. – 191 с.

6. Сухомлинський В.А. О воспитании. – Москва, 1985.– 270 с.
Опубліковано
2015-07-22
Як цитувати
Боченко, О. (2015). Основний принцип педагогіки А.С. Макаренка. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 28-33. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3460