Досвід організації ґрунтознавчо-біогеографічного розділу навчальної природничо-наукової практики студентів-географів

  • Юлія Прасул
  • Олена Сінна
Ключові слова: географія, практична підготовка студентів, стаціонарні бази, ґрунтознавство, біогеографія

Анотація

У статті висвітлено досвід організації польових навчальних практик студентів-географів, визначено роль практик при підготовці фахівців-географів, запропоновано шляхи раціональної організації та проведення ґрунтознавчо-біогеографічного розділу навчальної природничо-наукової практики в умовах стаціонарних баз практик вищих навчальних закладів. Досвід розкрито на прикладі практики студентів-географів 1 курсу Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, яка проходить на навчально-науковій географічній базі «Гайдари» у Зміївському районі Харківської області.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Gordashevs`ka, G.I. (2013). Navchal`no-pol`ova prakty`ka yak zasib formuvannya profesijnoyi kompetentnosti majbutn`ogo vchy`telya geografiyi [Educational field practice as a means of formation the professional competence of the future Geography teachers]. Pedagogical education: theory and practice, 13, 220-225.
2. Lakomova, E.I., Zaval’njuk, E.S. (2016). Nauchno-issledovatel’skaja dejatel’nost’ vo vremja polevyh praktik geograficheskih special’nostej [Research activities during field practice for geographical specialties]. Аvaіlable at: http://www.inter-nauka.com
Як цитувати
Прасул, Ю., & Сінна, О. (1). Досвід організації ґрунтознавчо-біогеографічного розділу навчальної природничо-наукової практики студентів-географів. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (24), 91-95. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/6415
Номер
Розділ
Статті