ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРУ В НАОЧНОСТІ ЯК ВИДУ СТИМУЛЯТОРІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ІЗ СУГЕСТОПЕДИЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ
Ключові слова:
методика навчання географії, сугестопедична технологія навчання, нетрадиційні методи навчання географії
Анотація
У статті розкрито особливості використання при викладанні географії кольору як одного з видів стимуляторів навчання та налаштування на вивчення географії із застосуванням сугестопедичної технології. Проведено аналіз наукових досліджень щодо використання кольору в навчанні, в тому числі і на уроках географії. Запропоновано методичну розробку сугестопедичного уроку з використанням кольору як стимулятора навчання за темою «Стародавня епоха пізнання Землі» у загальногеографічному курсі географії.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Балашова С.С. Музыкальный фольклор и школа: спутник учителя географии / С.С. Балашова, Т.С. Шенталинская; под. ред. Т.В. Челышевой. – М.: Просвещение, 1993. – 156 с.
2. Купер М. Как понимать язык цвета / М. Купер. – М.: Эксмо, 2004. – 144 с.
3. Пальчевський С.С. Сугестопедагогіка: новітні освітні технології / С.С. Пальчевський. – К.: Кондор, 2005. – 352 с.
4. Пальчевський С.С. Сугестопедична технологія на уроках географії / С.С. Пальчевський // Географія та основи економіки в школі. – 2006. – № 4. – С. 43-47.
5. Пауэлл У.Ф. Цвет и как его использовать: узнайте, что такое цвет / У.Ф. Пауэлл; пер. с англ. У. Сапициной. – М.: АСТ; Астрель, 2005. – 63 с.
6. Петренко В.Ф. Взаимосвязь эмоций и цвета / В.Ф. Петренко, В.В. Кучеренко // Вест. МГУ. Сер. 14. Психология. – 1988. – № 3. – С. 70-82.
7. Салімон В.М. Застосування фреймів при викладанні географії з використанням сугестопедичної технології навчання / В.М. Салімон // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – Харків: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2011. – Вип.13. – С. 86-89.
8. Салімон В.М. Новітні методи викладання географії на основі ультрапедагогічної концепції навчання / В.М. Салімон // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – К: Ін-т передових технологій, 2009. – Вип.9. – С. 211-217.
9. Фрилинг Г. Человек, цвет, пространство / Г. Фрилинг, К. Ауер; пер. с немец. О. Гавалова. – М : Стройиздат, 1973. – 116 с.
2. Купер М. Как понимать язык цвета / М. Купер. – М.: Эксмо, 2004. – 144 с.
3. Пальчевський С.С. Сугестопедагогіка: новітні освітні технології / С.С. Пальчевський. – К.: Кондор, 2005. – 352 с.
4. Пальчевський С.С. Сугестопедична технологія на уроках географії / С.С. Пальчевський // Географія та основи економіки в школі. – 2006. – № 4. – С. 43-47.
5. Пауэлл У.Ф. Цвет и как его использовать: узнайте, что такое цвет / У.Ф. Пауэлл; пер. с англ. У. Сапициной. – М.: АСТ; Астрель, 2005. – 63 с.
6. Петренко В.Ф. Взаимосвязь эмоций и цвета / В.Ф. Петренко, В.В. Кучеренко // Вест. МГУ. Сер. 14. Психология. – 1988. – № 3. – С. 70-82.
7. Салімон В.М. Застосування фреймів при викладанні географії з використанням сугестопедичної технології навчання / В.М. Салімон // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – Харків: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2011. – Вип.13. – С. 86-89.
8. Салімон В.М. Новітні методи викладання географії на основі ультрапедагогічної концепції навчання / В.М. Салімон // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – К: Ін-т передових технологій, 2009. – Вип.9. – С. 211-217.
9. Фрилинг Г. Человек, цвет, пространство / Г. Фрилинг, К. Ауер; пер. с немец. О. Гавалова. – М : Стройиздат, 1973. – 116 с.
Як цитувати
Салімон, В. (1). ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРУ В НАОЧНОСТІ ЯК ВИДУ СТИМУЛЯТОРІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ІЗ СУГЕСТОПЕДИЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (18), 146-149. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/4185
Номер
Розділ
Статті