СУЧАСНІЙ ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ – СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

  • Л.Г. Шилова
Ключові слова: інновації, освіта, саморозвиток

Анотація

Акцентується увага на значенні підготовки школою компетентної особистості, здатної до саморозвитку і навчання на протязі всього життя, чого потребує Національна доктрина освіти України. Приводяться інноваційні методи, форми, прийоми роботи з учнями. Підкреслюється необхідність інноваційної культури, якою повинен володіти вчитель.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Врублевська М.О. Секрети успішного уроку географії. – Харків: Основа, 2005.

2. Максименко О.І. Формування компетентності саморозвитку. – Харків: Основа, 2007.

3. Національна доктрина розвитку освіти: Указ Президента України, № 347. – К., 2002.

4. Селевко Т.К. Руководство по организации самовоспитания школьников. – М.: Народное образование, 1997.

5. Ситник Ю.П. Особливості формування інноваційної культури вчителя. – Харків: Основа, 2007.

6. Туріщева Л.В. Інновації на уроках географії. – Харків: Основа, 2007.

7. Щедровицкий Г.П. Об исходных принципах анализа проблем обучения и развития в рамках теории деятельности //
Обучение и развитие. – М., 1996.

8. Шилова Л.Г. Від навчання географії – до научіння // Матеріали наук.-практ. конф. ЛНУ. – Львів, 2003.

9. Шилова Л.Г. Причорноморський економічний район. Колективні форми роботи на уроці // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2002. – № 12.

10. Шилова Л.Г. Удосконалення уроку географії – шлях до розвитку особистості // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – К.: Ін-т передових технологій. - 2008. – Вип. 8.
Як цитувати
Шилова, Л. (1). СУЧАСНІЙ ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ – СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (16), 130-133. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/4132
Номер
Розділ
Статті