ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ

  • О.О. Поклонський
Ключові слова: дистанційне навчання, дистанційна освіта, електронний навчальний курс, інтерактивність, безперервна освіта

Анотація

У статті розглянуто теоретичні й практичні аспекти дистанційної географічної освіти на базі платформи дистанційного навчання MOODLE у вигляді сайту персональних навчальних систем ХНЕУ імені Семена Кузнеця. Було обґрунтовано доцільність і ефективність упровадження дистанційної освіти як елементу безперервної географічної освіти, а також розкриття принципів розробки і наповнення курсу «Географія» для слухачів заочної форми навчання Центру профорієнтаційної роботи з молоддю. Важливим елементом роботи є розкриття теоретичного і методичного підходів, практичних рекомендацій, розробки методичної основи дистанційного навчання в рамках навчального курсу «Географія».

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Андреев А.А. Введение в дистанционное обучение. Учеб.-метод. пособ. / А.А. Андреев. – М.: ВУ, 1997. – 271 с.
2. Про Національну програму інформатизації: Закон України № 74/98-ВР від 4 лютого 1998 р.
3. Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Світовий досвід та українські перспективи / За ред. О.В. Овчарук. – К.: К.І.С., 2004. – 112 с.
4. Про створення Українського центру дистанційної освіти: Наказ МОН України № 293 від 07.07.2000.
5. Теория и практика дистанционного обучения: Учеб. пособ. / Под ред. Е.С. Полат. – М.: Изд. Центр «Академия», 2004. – 416 с.
Як цитувати
Поклонський, О. (1). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (20), 100-103. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/2793
Номер
Розділ
Статті