СПЕЦИФІКА РОБОТИ РЕДАКТОРА ПРИ СТВОРЕННІ НАВЧАЛЬНИХ ЕЛЕКТРОННИХ КАРТОГРАФІЧНИХ ПОСІБНИКІВ
Ключові слова:
електронний посібник, редакційна підготовка, інтерфейс користувача
Анотація
Розглянуто особливості створення навчальних електронних картографічних посібників. Розкрито специфіку роботи редактора при проектуванні та редагуванні основних етапів створення посібників. Показано основні проблемні питання редакційної підготовки таких видань.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Дрогушевська І.Л. Розробка та впровадження комп’ютерно-орієнтованих мультимедійних навчальних засобів з географії у загальноосвітніх навчальних закладах / І.Л. Дрогушевська // Національне картографування: стан, проблеми та перспективи розвитку: Зб. наук. пр.; відп. за вип. А.А. Москалюк. – К.: ДНВП «Картографія», 2005. – Вип. 2. – С. 79-82.
2. Дрогушевська І.Л. Застосування системного підходу при створенні електронних навчальних картографічних посібників / І.Л. Дрогушевська, В.Б. Кулик, В.І. Остроух // Національне картографування: стан, проблеми та перспективи розвитку: Зб. наук. пр.; відп. за вип. А.А. Москалюк. – К.: ДНВП «Картографія», 2010. – Вип. 4. – С. 93-97.
3. Новицька Л.В. Шкільна географія та комп’ютерні технології: плідний тандем в освіті / Л.В. Новицька // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. пр. – К.: ІПТ, 2007. – Вип. 7. – С. 148-151.
4. Остроух В.І. Новітні електронні навчальні посібники як продовження процесу передачі систематизованих знань, створення нових методів та технологій навчання / В.І. Остроух, І.О. Європіна // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. пр. – Харків: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2011. – Вип. 14. – С. 70-73.
5. Остроух В.І. Комп’ютерні уроки з географії – новий комплекс методичних проблем / В.І. Остроух // Картографія та вища школа: Зб. наук. пр. – Вінниця: Держ. картограф. фабрика, 2004. – Вип. 9. – С. 56-59.
6. Шерман М.І. Електронні засоби подання навчального матеріалу як компонент навчально-методичного комплекту / М.І. Шерман // Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. пр. – К.: Педагогічна думка, 2003. – Вип. 4. – С. 42-46.
2. Дрогушевська І.Л. Застосування системного підходу при створенні електронних навчальних картографічних посібників / І.Л. Дрогушевська, В.Б. Кулик, В.І. Остроух // Національне картографування: стан, проблеми та перспективи розвитку: Зб. наук. пр.; відп. за вип. А.А. Москалюк. – К.: ДНВП «Картографія», 2010. – Вип. 4. – С. 93-97.
3. Новицька Л.В. Шкільна географія та комп’ютерні технології: плідний тандем в освіті / Л.В. Новицька // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. пр. – К.: ІПТ, 2007. – Вип. 7. – С. 148-151.
4. Остроух В.І. Новітні електронні навчальні посібники як продовження процесу передачі систематизованих знань, створення нових методів та технологій навчання / В.І. Остроух, І.О. Європіна // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. пр. – Харків: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2011. – Вип. 14. – С. 70-73.
5. Остроух В.І. Комп’ютерні уроки з географії – новий комплекс методичних проблем / В.І. Остроух // Картографія та вища школа: Зб. наук. пр. – Вінниця: Держ. картограф. фабрика, 2004. – Вип. 9. – С. 56-59.
6. Шерман М.І. Електронні засоби подання навчального матеріалу як компонент навчально-методичного комплекту / М.І. Шерман // Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. пр. – К.: Педагогічна думка, 2003. – Вип. 4. – С. 42-46.
Як цитувати
Остроух, В. (1). СПЕЦИФІКА РОБОТИ РЕДАКТОРА ПРИ СТВОРЕННІ НАВЧАЛЬНИХ ЕЛЕКТРОННИХ КАРТОГРАФІЧНИХ ПОСІБНИКІВ. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (20), 91-94. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/2791
Номер
Розділ
Статті