Дискусійний клуб як засіб формування дослідницьких здібностей і компетенцій студентів
Abstract
У статті розглядаються методичні питання формування дослідницьких здібностей і компетенцій студентів через таку форму групової діяльності, як участь у роботі дискусійного клубу. Спираючись на багаторічний досвід кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства, розглядаються основні компетенції, яких набувають студенти, беручи участь у роботі дискусійного клубу. Обґрунтовуються роль і вплив дебатів як однієї з форм дискусії на розвиток культури мовлення студентів, їхнє вміння працювати в команді, слухати інших, відстоювати власні погляди, знаходити нестандартні рішення тощо. Розглядаються труднощі, які можуть виникати під час проведення дискусій.Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-08-14
How to Cite
Нємець, Л. М., Вірченко, П. А., & Сегіда, К. Ю. (2017). Дискусійний клуб як засіб формування дослідницьких здібностей і компетенцій студентів. Проблеми сучасної освіти, (5 ч1). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8835
Section
Статті