Дискусійний клуб як засіб формування дослідницьких здібностей і компетенцій студентів

  • Людмила Миколаївна Нємець Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Павло Анатолійович Вірченко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Катерина Юріївна Сегіда Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті розглядаються методичні питання формування дослідницьких здібностей і компетенцій студентів через таку форму групової діяльності, як участь у роботі дискусійного клубу. Спираючись на багаторічний досвід кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства, розглядаються основні компетенції, яких набувають студенти, беручи участь у роботі дискусійного клубу. Обґрунтовуються роль і вплив дебатів як однієї з форм дискусії на розвиток культури мовлення студентів, їхнє вміння працювати в команді, слухати інших, відстоювати власні погляди, знаходити нестандартні рішення тощо. Розглядаються труднощі, які можуть виникати під час проведення дискусій.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Людмила Миколаївна Нємець, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
доктор географічних наук, професор, завідувач кафедри соціально-економічної географії та регіонознавства геолого-географічного факультету
Павло Анатолійович Вірченко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат географічних наук, доцент кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства геолого-географічного факультету
Катерина Юріївна Сегіда, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат географічних наук, старший викладач кафедри соціально-економічної географії та регіонознавства геолого-географічного факультету
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Нємець, Л. М., Вірченко, П. А., & Сегіда, К. Ю. (2017). Дискусійний клуб як засіб формування дослідницьких здібностей і компетенцій студентів. Проблеми сучасної освіти, (5 ч1). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8835