Реалізація особистісно-орієнтованого підходу на заняттях з іноземної мови
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування мовленнєвих навичок та вмінь у учнів на заняттях з іноземної мови в рамках особисто-орієнтованого підходу. Особливістю такого навчання є те, що формування практичних навичок володіння мовою безпосередньо пов’язане з формуванням навичок мислення вищих рівнів, які допомагають учневі просіювати інформацію, критично та творчо обробляти її з метою плідного спілкування іноземною мовою. Розглядаються особливості змісту навчання і аналізується дидактичний потенціал стратегій взаємодії учня та викладача.
Завантаження
Посилання
Кроуфорд А. Технології розвитку критичного мислення учнів / А. Кроуфорд, В. Саул, С. Метьюз, Д. Макінстер. – К. : Плеяди, 2006. – 217 с.
Клустер Д. Что такое критическое мышление? / Д. Клустер // Перемена, 2001. – № 4. – С. 36–40.
Тягло О.В. Критичне мислення – сучасна освітня інновація / О.В. Тягло // Вісник Національного університету внутрішніх справ. Спецвипуск.– Харків, 2002. – С. 29–35.
Allwright D. Focus on the Language Classroom / D. Allwright, K.M. Bailey. – Cambridge : Cambridge Univ. Press, 1991. – 250 p.
Dewey J. How We Think Courier / J. Dewey. – Dover Publications, 1997. – 224 p.
Estes Thomas H.Reading and Reasoning beyond the Primary Grades / Thomas H. Estes, Joseph L. Vaughan. – US : Mountain, 1986. – 282 p.
Nagy W. Learning Words from Context / W. Nagy, P. Herman, R. Anderson // Reading Research Quarterly, 1985. – № 20. – P. 233–253.
Osborn A. Applied Imagination; Principles and Procedures of Creative Problem-Solving / A. Osborn. – New York : Charles Scribner’s Sons, 1963. – 417 p.
Piaget J. The Origin of Intelligence in Children / Jean Piaget. – Michigan : International Universities Press, Inc, 1952. – 419 p.
Sanders R. The Art of Questioning / R. Sanders // Adult Learning Methods : a Guide for Effective Instruction. – Malabar, Florida: Kreieger, 1990. – P. 119–129.