УПРАВЛIННЯ ЯКIСТЮ ПРОФЕСIЙНОЇ ДIЯЛЬНОСТI ВИКЛАДАЧIВ ЗАКЛАДIВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВIТИ

Ключові слова: заклад вищої медичної освiти, якiсть освiти, модель

Анотація

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-77-25-31%20

У ходi теоретичного аналiзу наукової лiтератури з’ясовано, що якiсть дiяльностi викладачiв
вищої школи, як i якiсть освiти визнанi прiоритетними напрямами державної освiтньої полiтики. Зокрема,
у Нацiональнiй доктринi розвитку освiти зазначено, що зусилля держави у галузi освiти спрямовується на
постiйне пiдвищення її якостi, оновлення змiсту, форм органiзацiї освiтнього процесу, створення ринку
освiтнiх послуг та його науково-методичного забезпечення.
У статтi визначено, що якiсть дiяльностi викладачiв у вищому закладi освiти залежить вiд
багатьох чинникiв. Викладач повинен мати вiдповiдний рiвень професiйних знань;вмiти
використовувати новiтнi педагогiчнi, технiчнi, iнформацiйнi технологiї навчання та виховання.
У статтi з’ясовано, що управлiння якiстю професiйної дiяльностi викладачiв закладiв вищої
медичної освiти в сучасних ринкових умовах забезпечується застосуванням сукупностi наукових
пiдходiв, таких як: системний, гуманiстичний, особистiсний, демократичний та iн.), принципiв
(iнновацiйностi, стимулювання, моделювання) i функцiй (дiагностування, аналiзу, iнформування,
мотивування, прогнозування), якi сприяють пiдвищенню рiвня їх професiйної педагогiчної дiяльностi.
У статтi обґрунтованi умови забезпечення якостi вищої медичної освiти, а саме: вивчення
професiйних потреб й iнтересiв педагогiчних працiвникiв, формування їхнiх трудових мотивiв,
бачення перспективи їх професiйного зростання,активне залучення до iнновацiйної освiтньої
дiяльностi.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2025-03-05