Впровадження системи маркетингу партнерських відносин на промисловому підприємстві

  • Галина Валентинівна Мозгова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Т.А. Петросян Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: маркетинг партнерських відносин, інформаційна система, XRM-система, стратегія, клієнт

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню інструментів побудови, підтримки та розширення міцних, довгострокових, взаємовигідних відносин з ключовими партнерами організації на промисловому ринку: систематизовані стратегії взаємовідношень в залежності від суб’єктів; запропоновано рекомендації щодо впровадження системи партнерських відносин; визначено організаційно-методичні складові впровадження інформаційної системи підтримки партнерських відносин.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Башинська І. О. Відмінності промислового ринку від споживчого з точки зору маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / І. О Башинська // Електронне наукове
фахове видання «Ефективна економіка». – 2013. – № 10. – Режим доступу: http://www.m.nayka.com.ua/?op=1&j=efektyvna-ekonomika&s=ua&z=1574. – Назва з екрану

2. Князик Ю.М. Взаємозв'язок суб'єктів маркетингу партнерських відносин [Електронний ресурс] / Ю.М. Князик // Lviv Polytechnic National University Institutional Repository. – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/11326/1/55.pdf

3. Офіційний сайт компанії «СибирьСофтПроект» [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.sib-soft.ru/service/service1.html. – Назва з екрану.

4. Результаты внедрения XRM [Електронний ресурс] // Офіційний сайт компанії Terrasoft. – Режим доступу: http://www.terrasoft.ua/software/benefits/xrm

5. Гордон Я. Маркетинг партнерских отношений / Ян Гордон [Пер. с англ. под ред. О. А. Третьяк]. – СПб : Изд-во Питер, 2001. – 384 с.
Опубліковано
2016-03-27
Як цитувати
Мозгова, Г. В., & Петросян, Т. (2016). Впровадження системи маркетингу партнерських відносин на промисловому підприємстві. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна», (1118 (88), 91-97. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/economy/article/view/5421