БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ

  • М. В. Гнилицький Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина
Ключові слова: глобалізація, конкуренція, бренд-менеджмент, інформаційні технології, потенціал

Анотація

В статті розглянуто головні особливості розвитку інформаційної галузі в Україні, підкреслено основні негативні фактори, що впливають на інформаційний сектор. Доведено важливість бренд-менеджменту в управлінні компаніями інформаційних технологій. Визначено місце бренд-менеджменту в управлінні інформаційною галуззю.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Закон України «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2007, № 12. - С.102
Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник./ Л.Ф. Єжова. - К.: КНЕУ, 2002. - 560 с.
The Global Information Technology Report 2011-2012, World Economic Forumand INSEAD, 2009.
The Global Talent Index Report: The Outlook to 2015, http://www.globaltalentindex.com/pdf/Heidrick_Struggles_Global_Talent_Report.pdf.
Опубліковано
2013-09-01
Як цитувати
Гнилицький, М. В. (2013). БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна серія «Економічна», (1047), 100-104. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/economy/article/view/14183
Розділ
Управління економікою. Економіка підприємств