Бренд як стимул для ефективної комунікації

  • Nadiia Lysytsia Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 9А, пр. Науки, Харків, 61166, Україна, nmva0908@gmail.com http://orcid.org/0000-0001-8726-1331
Ключові слова: бренд, ефективна комунікація, бренд-стратегія, бренд-ім'я, місія бізнесу, місія бренду

Анотація

У статті аналізуються проблеми створення ефективної комунікації. Підкреслюється, що для виявлення стимулів ефективної комунікації необхідно використовувати бренд. Для досягнення мети даної публікації – виявлення стимулів ефективної комунікації, – пропонується вирішення таких завдань: позиціонувати ефективну комунікацію в бізнесі; презентувати структуру бренду на засадах фокусування на імені бренду; проаналізувати різні бренд-стратегії; запропонувати основну бренд-стратегію для ефективної комунікації. Доводиться, що структура бренду обов'язково передбачає наявність нових ідей. Акцентується увага на тому, що саме потреби споживачів орієнтують на нові підходи до досягнення ефективної сучасної комунікації. Підкреслюється, що ці підходи можуть бути ідентифіковані в бренд-стратегіях. Робиться висновок про те, що основна, найбільш ефективна бренд-стратегія – це збіг місії бізнесу та місії бренду.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Nadiia Lysytsia, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 9А, пр. Науки, Харків, 61166, Україна, nmva0908@gmail.com

доктор соціологічних наук, професор кафедри економіки і маркетингу 

Посилання

B. Adrian Constructal Theory of Social Dynamics, Springer Science+ / Bejan Adrian, Merkx Gilbert // Business Media, 2007. – Durham. – USA. – 345 p.

M. Weber The Theory of Economics and Social Organization / Weber Max, 1964 – Free Press. – New York. – 506 p.

R. David The Language of Advertising and Merchandising in English / Rein David, 1982. – Regents Publishing Company. – New York. – 117 p.

F. Cate Professional English in Use / Farrall Cate, Linsley Marianne // Marketing, 2008. – Cambridge University Press. – UK. – 143 p.
Опубліковано
2015-11-23
Як цитувати
Lysytsia, N. (2015). Бренд як стимул для ефективної комунікації. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1148), 104-106. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/4478
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства