Львів очима його мешканців: досвід застосування авторської методології оцінки іміджу міста

  • Tamara Pastukh Національний університет «Львівська політехніка», 12, вул. С. Бандери Львів, 79013, Українана, savka123@ukr.net
Ключові слова: імідж міста, методологія оцінки іміджу міста, під-модель оцінки іміджу міста його жителями

Анотація

Статтю присвячено розгляду авторської методології соціологічної оцінки іміджу міста та застосуванню останньої для оцінки іміджу Львова його жителями. Авторська методологія оцінки іміджу міста описується теоретично, з подальшим переведенням її на емпіричний рівень. Представлено результати оцінки іміджу Львова його населенням за основними параметрами, які включає в себе методологія.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Tamara Pastukh, Національний університет «Львівська політехніка», 12, вул. С. Бандери Львів, 79013, Українана, savka123@ukr.net

аспірантка

Посилання

1. Панкрухин А.П. Зачем, кому и какой нужен маркетинг территорий: (Некоммерческое партнерство Гильдия Маркетологов) [Електронний ресурс]/ Панкрухин А.П. – Режим доступу: http://www.marketologi.ru/lib/terr/terr1.html.

2. Grzegorczyk A. Kreowanie wizerunku miast [Електронний ресурс]/ A.Grzegorczyk, A. Kochaniec.- Warszawa:Wyższa Szkoła Promocji, 2011-s.251 -Режим доступу: http://www.wsp.pl.
Опубліковано
2019-08-29
Як цитувати
Pastukh, T. (2019). Львів очима його мешканців: досвід застосування авторської методології оцінки іміджу міста. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (993), 136-140. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/14072
Номер
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства