Якість освіти майбутнього вчителя: штрихи до соціального портрету
Ключові слова:
освіта, якість освіти, вчитель, педагогічна освіта
Анотація
Стаття присвячена соціологічному аналізу чинників якості підготовки майбутніх вчителів. У центрі уваги автора – проблеми модернізації вітчизняної педагогічної освіти. Досліджується відповідність вищої педагогічної освіти вимогам суб’єктів освітнього простору. На основі емпірико-соціологічних даних аналізується ставлення майбутніх педагогів до учительської професії, мотивація вибору фаху, оцінка якості отримуваної ними освіти.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Курс лекций по социологии образования: [учеб. пособие для студентов вузов] / Нар. укр. акад.; под. общ. ред. В.И. Астаховой. — 2-е изд., перераб. и доп. — Х.: НУА, 2009. — 464 с.
2. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір. Наказ Міністерства освіти і науки України № 998 від 31.12.2004 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/3145
3. Щудло С.А. Качество образования как конвециональный феномен / С.А.Щудло / Высшее образование для ХХI века: [Доклады и материалы VII Международной научной конференции. Московский гуманитарный университет, 18-20 ноября 2010 г. :] в 2 ч., Ч. I / под общ. ред. И. М. Ильинского ; науч. ред. Вал. А. Луков ; отв. за вып. К.Н. Кислицин. - М. : Изд-во Моск. гуманит. ун-та, 2010. – С. 259 – 266.
4. Шадриков В.Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход / В.Д. Шадриков// Высшее образование сегодня. – 2004. – № 8. – С.26 – 31.
5. Кипень В. Викладачі вузів: соціологічний портрет / В. Кипень, Г. Коржів. – Донецьк: Астро, 2001. – 198 с.
6. Щудло С. А. Перспективи випускників шкіл Західної України щодо продовження освіти / С.А. Щудло // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна „Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи”.– 2007.– №761. – С. 116 – 121.
2. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір. Наказ Міністерства освіти і науки України № 998 від 31.12.2004 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/3145
3. Щудло С.А. Качество образования как конвециональный феномен / С.А.Щудло / Высшее образование для ХХI века: [Доклады и материалы VII Международной научной конференции. Московский гуманитарный университет, 18-20 ноября 2010 г. :] в 2 ч., Ч. I / под общ. ред. И. М. Ильинского ; науч. ред. Вал. А. Луков ; отв. за вып. К.Н. Кислицин. - М. : Изд-во Моск. гуманит. ун-та, 2010. – С. 259 – 266.
4. Шадриков В.Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход / В.Д. Шадриков// Высшее образование сегодня. – 2004. – № 8. – С.26 – 31.
5. Кипень В. Викладачі вузів: соціологічний портрет / В. Кипень, Г. Коржів. – Донецьк: Астро, 2001. – 198 с.
6. Щудло С. А. Перспективи випускників шкіл Західної України щодо продовження освіти / С.А. Щудло // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна „Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи”.– 2007.– №761. – С. 116 – 121.
Опубліковано
2019-08-27
Як цитувати
Shchudlo, S. (2019). Якість освіти майбутнього вчителя: штрихи до соціального портрету. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (999), 199-203. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/14014
Номер
Розділ
Дослідження проблем освіти та молоді