Формування іміджу вищого навчального закладу: цілі, підходи, механізми

  • Elizaveta Podolskaya Харківський гуманітарний університет «Народна українська академия», 27 ул. Лермонтовская, Харьков 61024, Украина
  • Victoria Marenich Харківська обласна державна адміністрація, 64, вул. Сумська, Харків, 61000, Україна; Харківський гуманітарний університет «Народна українська академия», 27 ул. Лермонтовская, Харьков 61024, Украина
Ключові слова: імідж, паблік рилейшнз, паблісіті, престиж, репутація

Анотація

У статті аналізується поняття «імідж вузу»; розкривається потенціал основних теоретичних підходів до дослідження відповідного феномену; дається характеристика видів PR-діяльності у сфері надання освітніх послуг; акцентується увага на специфіці медіарилейшнз; підкреслюється необхідність проведення соціологічних досліджень, спрямованих на вивчення ефективності PRдіяльності , медіарилейшнз у галузі освіти.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Elizaveta Podolskaya, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академия», 27 ул. Лермонтовская, Харьков 61024, Украина
доктор соціологічних наук, професор, завідувач кафедри філософії та гуманітарних дисциплін, e.podolskaya@gmail.com
Victoria Marenich, Харківська обласна державна адміністрація, 64, вул. Сумська, Харків, 61000, Україна; Харківський гуманітарний університет «Народна українська академия», 27 ул. Лермонтовская, Харьков 61024, Украина

начальник Управления по делам прессы и информации; здобувач кафедри соціології, vikamar70@gmail.com

Посилання

1. Блажнов Е. А. Паблик Рилейшнз: Приглашение в мир цивилизованных рыночных и общественных отношений : учеб. пособие / Е. А. Блажнов. – М. : ИМА-пресс, 1994. – 157 с.

2. Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – М. : Рефл-бук ; К. : Ваклер, 2005. – 528 с.

3. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Г. Г. Почепцов. – М. : Рефл-бук ; К. : Ваклер, 1999. – 624 с.

4. Соціологічна енциклопедія / укл. В. Г. Городяненко (Серія «Енциклопедія ерудита»). – К. : Академвидав, 2008. – 980 с.

5. Социология: Энциклопедия / Сост. А.А. Грицанов, В.Л. Абушенко, Г.М. Евелькин, Г.Н. Соколова, О.В. Терещенко. – Мн.: Книжный Дом, 2003. – 1312 с.
Опубліковано
2019-08-22
Як цитувати
Podolskaya, E., & Marenich, V. (2019). Формування іміджу вищого навчального закладу: цілі, підходи, механізми. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (999), 190-193. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13942
Номер
Розділ
Дослідження проблем освіти та молоді