Проектування образів у соціальній комунікативній практиці
Ключові слова:
комунікативний образ, соціальна комунікація, інформаційне середовище
Анотація
У статті розглядається образ як провідний чинник комунікативної практики та соціокультурної реальності. Надається авторське визначення соціальної комунікації як обміну синтетичними комунікативними образами; досліджується процес образотворення у комунікативній практиці; формулюється визначення комунікативного образу та надається опис його характеристик; аналізуються особливості презентаційного та репрезентаційного образів.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Шейко В., Кушнаренко М. Перспективи розвитку соціальних комунікацій як нової наукової галузі // Соціальні комунікації в стратегіях формування суспільства знань : матеріали міжнар. наук. конф., 26–27 лютого 2009 р. : у 2х ч. — Х. : ХДАК, 2009. — Ч. 1. — С. 3–8.
2. Почепцов Г. Теория коммуникации / Георгій Почепцов. - М.: "Рефл-бук", К.: "Ваклер" - 2001. - 656 с.
3. Гофман И. Представление себя другим в повседневной жизни / Ирвин Гофман. – М. Издательство «КАНОН-пресс-Ц», 2000.- 310с.
4. Дилтс Р. Коучинг с помощью НЛП / Роберт Дилтс. - СПб.: ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, 2004. - 256 с.
5. Самые успешные PR-кампании в мировой практике / Пер. с англ. М.: Консалтинговая группа «ИМИДЖКонтакт», ИНФРА-М, 2002.-241с.
6. Докторов Б. Реклама и опросы общественного мнения в США: История зарождения. Судьбы творців / Борис Докторов. — М.: ЦСП, 2008. — 628 с.
7. Ким М. Технология создания журналистского произведения / Максим Ким. - СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2001 [Електронний ресурс] http://evartist.narod.ru/text/71.htm
8. Бодрийяр Ж. Система вещей / С.Зенкин (пер. с франц. и сопровод.ст.)- М.: Румино, 1999.- 222с.
2. Почепцов Г. Теория коммуникации / Георгій Почепцов. - М.: "Рефл-бук", К.: "Ваклер" - 2001. - 656 с.
3. Гофман И. Представление себя другим в повседневной жизни / Ирвин Гофман. – М. Издательство «КАНОН-пресс-Ц», 2000.- 310с.
4. Дилтс Р. Коучинг с помощью НЛП / Роберт Дилтс. - СПб.: ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, 2004. - 256 с.
5. Самые успешные PR-кампании в мировой практике / Пер. с англ. М.: Консалтинговая группа «ИМИДЖКонтакт», ИНФРА-М, 2002.-241с.
6. Докторов Б. Реклама и опросы общественного мнения в США: История зарождения. Судьбы творців / Борис Докторов. — М.: ЦСП, 2008. — 628 с.
7. Ким М. Технология создания журналистского произведения / Максим Ким. - СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2001 [Електронний ресурс] http://evartist.narod.ru/text/71.htm
8. Бодрийяр Ж. Система вещей / С.Зенкин (пер. с франц. и сопровод.ст.)- М.: Румино, 1999.- 222с.
Опубліковано
2019-08-21
Як цитувати
Udris, N. (2019). Проектування образів у соціальній комунікативній практиці. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (999), 73-78. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13922
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні проблеми соціології