Споживацька поведінка як символічна інтеракція у віртуальному вимірі

  • Yuliya Sіusel Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 9, вул. Пирогова, Київ, 02000, Україна
Ключові слова: споживацька поведінка, символічна інтеракція, віртуалізація, електронна комерція

Анотація

У статті аналізується споживацька поведінка у сучасному віртуальному вимірі. На основі концепції символічного інтеракціонізму окреслено провідні риси споживацької поведінки. Проаналізовано, як розвиток інфраструктури глобальної мережі Інтернет і комерціалізація Інтернету призвели до змін способів споживання, заснованих на принципах мережевої економіки. Визначено зміни знаково-символічних стосунків у споживанні, які є результатом прогнозованого розвитку електронної комерції.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Yuliya Sіusel, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 9, вул. Пирогова, Київ, 02000, Україна

викладач кафедри соціології Інституту соціології, психології та соціальних комунікацій, tms20082008@ukr.net

Посилання

1. Девтеров І. В. Соціалізація людини у кіберпросторі: монографія / І. В. Девтеров. – К. : НТУУ "КПІ", 2012. – 360 с.

2. Иванов Д. В. Виртуализация общества. Версия 2.0. / Д. В. Иванов. – СПб. : "Петербургское Востоковедение", 2002. – 224 с.

3. Яскула С. Нові форми мобільності у світі віртуалізації та медіатизації культур / Яскула Сільвія // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць. – Вип. 11 / Ред. кол. : Євтух В.Б. (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 183-208.

4. Социальная психология. Хрестоматия: учеб. пособие для студентов вузов / сост. Е. П. Белинская, О. А. Тихомандрицкая. – М.: Аспект Пресс, 2003. – 475 с.

5. Блумер Г. Общество как символическая интеракция / Г. Блумер // Современная зарубежная социальная психология. – М. : Изд-во МГУ, 1984. – С. 173–179.

6. Балла О. Человек и компьютер: смыслы взаимодействия // Комп’ютера, № 12. – 26.03.2001

7. Бурдье П. О символической власти // Бурдье П. Социология социального пространства. – М. : Ин-т экспериментальной социологии; СПб. : Алетейя, 2007. – С. 87-96.

8. Висоцька О. Є. Комунікація як основа соціальних перетворень (у контексті становлення постмодерного суспільства) : [монографія] / О. Є. Висоцька . – Дніпропетровськ : Інновація, 2009. – 316 с.

9. Ильин В. И. Общество потребления: теоретическая модель и российская реальность / В. И. Ильин // Мир России. – 2005. – № 2. – С. 3–40.

10. Контуры инновационного развития мировой экономики: прогноз на 2000-2015гг. / Под. ред. Дынкина А.А. – М. : Наука, 2000.

11. Кастельс М. Галактика Интернет : Размышления об Интенете, би знесе и обществе / М. Кастельс. – Екатеренбург: У-Фактория : Изд-во Гуманит. ун-та, 2004. – 327 с.

12. Майтал Ш. Решающая роль информации / Ш. Майтал, Б. Милнер // Экономика в переходом периоде. – М., 1999. – С. 9-10.

13. Балабанов И. Т. Электронная коммерция / И.Т. Балабанов. – СПб. : Питер, 2001. – 335 с.

14. Леви М. Основы розничной торговли / М. Леви, Б. Вейтз. – СПб. : Питер, 1999. – 345 с.

15. Дрожиннов В. Европейский путь построения информационного общества / Дрожиннов В., Широков Ф. / 1.12.1998. – № 47.

16. Девтеров І. В. Інтернетика як наукова галузь: соціально-науковий аспект / І. Девтеров // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 7. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Вип. 25. – С. 280-287.

17. Wolton D. Internet et Apreys. Une Theyorie Critique des Nouveau Media [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www. Glossary.ru

18. Матеріали з Вікіпедії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/

19. Делать покупки в США – это просто [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://usmga.ru/history/tipyinternet-aukcionov/
Опубліковано
2019-08-14
Як цитувати
SіuselY. (2019). Споживацька поведінка як символічна інтеракція у віртуальному вимірі. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1045), 58-63. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13831
Розділ
Теоретико-методологічні проблеми соціології