Комунікативний потенціал музичної культури
Ключові слова:
музична культура, комунікація, музичні повідомлення, соціальні смисли, розуміння
Анотація
Стаття присвячена розгляду комунікативного потенціалу музичної культури. Особлива увага приділяється аналізу смислового компоненту, який відіграє значну роль у трансляції соціальної інформації через музичні повідомлення. Автором пропонується новий погляд на концептуальне осмислення музичної культури, який дозволяє розкрити її комунікативні можливості у сучасних умовах.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Tagg F. Analyzing Popular Music: Theory, Method, and Practice / F. Tagg // Popular Music. – 1982. – Vol. 2. – P. 37-65.
2. Соколов А. В. Общая теория социальной коммуникации: Учебное пособие / А. В. Соколов. — СПб.: Издво Михайлова В. А., 2002. - 461 с.
3. Щютц А. Совместное сочинение и исполнение музыки. Исследование социального отношения / А. Шютц // Смысловая структура повседневного мира: очерки по феноменологической социологии / Сост. А. Я. Алхасов; Пер. с англ. А. Я. Алхасова, Н. Я. Мазлумяновой; Научн. ред. перевода Г. С. Батыгин. - М.: Институт Фонда «Общественное мнение», 2003. - С. 238-259.
4. Моль А. Социодинамика культуры / А. Моль; пер. с фр. / Предисл. Б. В. Бирюкова. Изд. 3-е. - М.: Издательство ЛКИ, 2008. - 416 с.
5. DeNora T. Music in Everyday Life / Tia DeNora. - New York: Cambridge Univ. Press, 2000. – 181 p.
6. Roy W. G., Dowd T. J. What Is Sociological about Music? / William G. Roy, Timothy J. Dowd // Annual Review of Sociology. – 2010. - Vol. 36. – P. 183-203.
7. Small C. Musicking: The Meanings of Performing and Listening / C. Small. – L.: Wesleyan University Press, 1998. - 230 p.
8. Marshall L. The sociology of popular music, interdisciplinarity and aesthetic autonomy / L. Marshall // The British Journal of Sociology. – 2011. - Vol. 62. - Issue1. - P. 154–174.
9. Shepherd J. Music as Social Text / J. Shepherd. - Cambridge: Polity Press, 1991. - 245 p.
2. Соколов А. В. Общая теория социальной коммуникации: Учебное пособие / А. В. Соколов. — СПб.: Издво Михайлова В. А., 2002. - 461 с.
3. Щютц А. Совместное сочинение и исполнение музыки. Исследование социального отношения / А. Шютц // Смысловая структура повседневного мира: очерки по феноменологической социологии / Сост. А. Я. Алхасов; Пер. с англ. А. Я. Алхасова, Н. Я. Мазлумяновой; Научн. ред. перевода Г. С. Батыгин. - М.: Институт Фонда «Общественное мнение», 2003. - С. 238-259.
4. Моль А. Социодинамика культуры / А. Моль; пер. с фр. / Предисл. Б. В. Бирюкова. Изд. 3-е. - М.: Издательство ЛКИ, 2008. - 416 с.
5. DeNora T. Music in Everyday Life / Tia DeNora. - New York: Cambridge Univ. Press, 2000. – 181 p.
6. Roy W. G., Dowd T. J. What Is Sociological about Music? / William G. Roy, Timothy J. Dowd // Annual Review of Sociology. – 2010. - Vol. 36. – P. 183-203.
7. Small C. Musicking: The Meanings of Performing and Listening / C. Small. – L.: Wesleyan University Press, 1998. - 230 p.
8. Marshall L. The sociology of popular music, interdisciplinarity and aesthetic autonomy / L. Marshall // The British Journal of Sociology. – 2011. - Vol. 62. - Issue1. - P. 154–174.
9. Shepherd J. Music as Social Text / J. Shepherd. - Cambridge: Polity Press, 1991. - 245 p.
Опубліковано
2019-08-08
Як цитувати
Mudryan, N. (2019). Комунікативний потенціал музичної культури. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1053), 56-58. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13698
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні проблеми соціології

