Візуальний поворот у соціології: соціокультурний контекст та перспективи
Ключові слова:
візуальність, візуальний поворот, візуальна соціологія, репрезентація, фотографія
Анотація
У статті розглянуто передумови виникнення візуальної соціології, її методологічні основи і роль у розвитку сучасної соціологічної рефлексії. Осмислені важливі аспекти впровадження фотографічного контенту в соціологію та пов'язані з цим нові евристичні можливості соціології. Пропонується до розгляду феномен соціальної фотографії на прикладі серії фотознімків Діани Арбус. Звернення до ідей М. Фуко і Дж. Ваттімо дозволило виявити особливості виникнення візуальних образів у світі «покривів що зриваються» або «прозорому суспільстві». За допомогою теорій Сьюзан Зонтаг обгрунтовано існування афективного візуального образу.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
-
Опубліковано
2019-08-08
Як цитувати
Yurchenko, A. (2019). Візуальний поворот у соціології: соціокультурний контекст та перспективи. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1053), 29-33. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13672
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні проблеми соціології