Методологічний підхід до дослідження наземного транспорту та його значення для просторового розвитку Грузії
Анотація
Метою даної статті є показати роль наземного транспорту Грузії у просторовому розвитку країни, а також описати економічний розвиток і майбутні перспективи транспортної системи за допомогою методологічного підходу. Тема була обрана у зв'язку з її актуальністю. Зниження обсягів вантажних і пасажирських перевезень показує, що країна не настільки приваблива, щоб бути частиною будь-якого міжнародного транспортного коридору. Щоб вирішити цю проблему, ми повинні знати причину її виникнення і весь процес розвитку, показуючи фактори, які вплинули на поточний результат.
Метою і новизною статті є дослідження географічних аспектів сучасного наземного транспорту Грузії, яке охоплює такі завдання і проблеми: аналіз існуючої сучасної літератури з наземного транспорту Грузії, пошук і пояснення причин та наслідків географічних змін, порівняння минулих і поточних тенденцій і встановлення нових перспектив. У цій статті в якості методології дослідження використовується системний підхід. Представлена робота заснована на огляді літератури та аналізі вторинних даних. Літературні і вторинні дані були зібрані з використанням ручних пошукових і електронних пошукових систем і наукових електронних баз даних (Jstor, EBSCO).
Вивчення наземного транспорту Грузії буде хорошим прикладом для розуміння Кавказького транспортного коридору, щоб пов'язати його з міжнародними транспортними коридорами та отримати вигоду для місцевого економічного зростання. Участь в міжнародних торговельних системах є ключем до геополітичного положення Грузії. У відповідності до сучасної міжнародної економічної ситуації та інфраструктурного й економічного регресу наземного транспорту виникає низка питань, яким чином він може стати частиною міжнародного транспортного коридору. Порівняння з реформами ЄС і вивчення транспортних зв'язків Китаю з європейськими країнами дасть деякі відповіді.
Завантаження
Посилання
National Statistics Office of Georgia, Gross Domestic Product (GDP). Retrieved from http://geostat.ge/?action=page&p_id=118&lang=geo&fbclid=IwAR2wOwuiske_QEgDAyzT1GgFSQgYxzoZbfnEz96b-kVPSA06NC2v1MKwZKs
Ministry of Foreign Affairs of Georgia, Association Agreement between the European Union and the European Atomic Energy Community and their Member States, of the one part, and Georgia, of the other part”. Retrieved from http://mfa.gov.ge/%/Association-Agreement.aspx?lang=en-US
Ministry Of Economy And Sustainable Developmentof Georgia, “Transport and Logistics Development Policy Department”. Retrieved from http://www.economy.ge/?page=departments&dep=8&fbclid=IwAR0qPqABC5nHY2Uvxtk_eOi_5FHWhic9TZsLSgfZmOhYyK4Gb_L4mo5xIa0
Prior, L. (2003). Using Documents in Social Research. London: SAGE Publications
Roman Kverenchkhiladze; Georgian Transport (Economic-Geographical Survey), Tbilisi; 1986
Elizbarashvili, N. (2018). Main concepts and Problems of Sustainable Development Mountainous Regions (On the example of the Caucasus). In procedeng: International Scientific and Practical Conference «REGION –2018: Optimal Development Strategy». Kharkiv, Ukraine, 215-219
Eddington, R. (2006). The Eddington Transport Study. HMSO/HM Treasury. Retrieved from: https://www.jstor.org/stable/10.7249/mr1598a.16?seq=1#metadata_info_tab_contents
O’Malley, W.D. (2003). Central Asia and South Caucasus as an Area of Operations: In Faultlines of Conflict in Central Asia and the South Caucasus, 10-23. Retrieved from https://www.jstor.org/stable/10.7249/mr1598a.16
Cornell, S.E. (2002). The South Caucasus: A Regional and Conflict Assessment. Stockholm: Swedish International Development Cooperation Agency (SIDA)
Авторське право (c) 2019 Elizbarashvili N., Sidamonidze D., Deisadze N.
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.