Формування та розподіл міжнародних туристичних потоків у географічному просторі

  • Oleksandr Korol Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, вул. Коцюбинського 2, м. Чернівці, 58012, Україна, o.korol@chnu.edu.ua https://orcid.org/0000-0002-1114-1090
Ключові слова: міжнародний туризм, географічний простір, біхевіоризм, туристичні мотиви, просторова модель

Анотація

У статті визначені властивості географічного простору, які є ключовими для міжнародного туризму, а також розкрита його географічна сутність. На засадах біхевіоризму обґрунтовані висхідні туристичні мотиви, зокрема: мотив міграції, комфорту, контрасту, естетики. З’ясований вплив протяжності географічного простору на розподіл туристичних потоків. У підсумку, на основі розглянутих просторових особливостей земної поверхні та висхідних мотивів, що рухають туристами, побудована концептуальна модель формування та розподілу міжнародних туристичних потоків у географічному просторі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Oleksandr Korol, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, вул. Коцюбинського 2, м. Чернівці, 58012, Україна, o.korol@chnu.edu.ua

кандидат географічних наук, доцент, завідувач кафедри географії та менеджменту туризму

Посилання

1. Gezgala, Yan (1974). Turizm v narodnom khozyaystve [Tourism in National Economy]. М.: Progress, 212.

2. Gold, J. (1990). Osnovy povedencheskoy geografii [Fundamentals of Behavioral Geography]. М.: Progress, 280.

3. Hagerstrand, T. (1970). What about people in regional science? Lund: Springer – Verlag.

4. Kotler, F. (2007). Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing]. М., “Williams” Publishing House, 656.

5. Lippmann, U. (2004). Obshhestvennoe mnenie [Public Opinion]. М.: Institute of the “Public Opinion” Fund, 384.

6. Pavlov I.P., Complete Works, 2nd edition, Vol. 4, Moscow-Leningrad, 1951.

7. Ishchuk, S.І., Hladkyy, О.V. (2015). Sotsіalna ta ekonomіchna geografіya: Teorіya і metodologіya [Social and Economic Geography: Theory and Methodology]. К., 335.

8. The Experience of Landscape Cognition (1975). Appleton.

9. Ukhtomskiy, А.А. (1966). Dominanta [Dominant]. Мoscow-Leningrad: Nauka, 271.

10. Boniface, B., Cooper, C. (2009). Worldwide Destinations: The Geography of Travel and Tourism. Elsevier Ltd. Fifth edition, 644.
Опубліковано
2017-04-03
Цитовано
0 статей