Кількісне оцінювання потенціалу впливу пошукової видачі Google на репутацію публічної особи

  • А. П. Захарченко Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Центр контент-аналізу
Ключові слова: репутація, пошукова видача, Google, контент-аналіз, аналіз меседжів

Анотація

У статті наведено розроблену нами методику кількісного оцінювання можливого впливу, який чинить пошукова видача на репутацію публічних осіб. Використання такої методики дозволить медіааналітикам, PR-фахівцям та працівникам пресслужб кількісно описувати якість і прийнятність пошукової видачі для своїх замовників, формувати стратегію поліпшення такої видачі за допомогою медіакомунікації та SEO-оптимізації власних сторінок. Роботу методики ми проілюстрували дослідженням пошукової видачі за прізвищем директора Національного антикорупційного бюро Артема Ситника. За її допомогою нам вдалося виявити такі особливості формування його іміджу, як: слабкий потенціал впливу на імідж публікацій з відверто негативною тональністю, що посідають у видачі далекі місця; високий потенціал впливу публікацій з наявною позицією самого А. Ситника; брак особистої інформації, що призводить до однобокості іміджу, його зосередженості лише на професійній діяльності, без урахування таких важливих факторів репутації, як людяність, патріотизм та прогресивність; висока мінливість результатів пошукової видачі щодо А. Ситника, а відтак, можливість легко скоригувати результати.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Epstein R. The search engine manipulation effect (seme) and its possible impact on the outcomes of elections / R. Epstein, R. E. Robertson // Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America. – 2015. – Vol. 112, No. 33. – P. E4512–E4521.

DuckDuckGo Blog, Measuring the filter bubble: how google is influencing what you click [Electronic source] / DuckDuckGo Blog. – 2018. – URL: https://spreadprivacy.com/google-filter-bubble-study/ (Accessed 02.09.2019).

Factum Group Ukraine, Opinion software media: panel for april 2019 [Electronic source]/ Factum Group Ukraine. – 2019. – URL: https://inau.ua/sites/default/files/file/1905/presentation_osm_april_2019.pdf (Accessed 02.09.2019).

Deephouse D. L. Media reputation as a strategic resource: an integration of mass communication and resource-based theories / D. L. Deephouse // Journal of Management. – 2000. – Vol. 26, No. 6. – P. 1091–1112.

Zhang X. Measuring media reputation: a test of the construct validity and predictive power of seven measures / X. Zhang // Journalism and Mass Communication Quarterly. – 2016. – Vol. 93, No. 4. – P. 884–905.

Trevisan F. The google voter: search engines and elections in the new media ecology / F. Trevisan, A. Hoskins, S. Oates, D. Mahlouly // Information Communication and Society. – 2018. – Vol. 21, No. 1. – P. 111–128.

Haim M. Burst of the filter bubble?: effects of personalization on the diversity of google news / M. Haim, A. Graefe, H. B. Brosius // Digital Journalism. – 2018. – Vol. 6, No. 3. – P. 330–343.

Zakharchenko A. Principles of information campaigns’ quantitative analysis / A. Zakharchenko // Information Society. – 2017. – No. 26. – P. 19–30.

Reputation Institute, RepTrak [Electronic source] / Reputation Institute. – 2019. – URL: https://www.reputationinstitute.com/solutions (Accessed 02.09.2019).

Опубліковано
2019-12-21
Як цитувати
Захарченко, А. П. (2019). Кількісне оцінювання потенціалу впливу пошукової видачі Google на репутацію публічної особи. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (14), 54-60. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/14980
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ