Особливості впровадження гейміфікації в медіа
Анотація
У статті досліджено специфіку впровадження гейміфікації – застосування ігрових практик у неігрових контекстах – в інтернет-медіа. Автором виокремлено та всебічно розглянуто особливості, що обумовлені функціональним аспектом журналістики і відрізняють гейміфікацію у медіа від інших галузей її застосування, а саме: журналістські цілі звернення до гейміфікації, залежність від часових обмежень, орієнтація на норми професійної журналістської етики, вразливість до маніпуляцій суспільною думкою та специфіка монетизації готового продукту.
Завантаження
Посилання
Владимиров В. М. Вступ до спеціальності «Журналістика» : навч. посіб. / Владимиров В. М. — К. : МАУП, 2007. — 166 с.
Гейміфікація // Словник МедіаДрайвер [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://mediadriver.online/dictionary/. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Здоровега В. Теорія і методика журналістської творчості : підручн. / Здоровега В. — 2-ге вид., перероб. і допов. — Львів : ПАІС, 2004.
Карпов П. Paywall или как сделать так, чтобы читателю было удобно вам платить [Електронний ресурс] / Карпов П. // MediaToolbox. — Режим доступу : http://mediatoolbox.ru/blog/paywall-ili-kak-sdelat-tak-chtobyi-chitatelyu-byilo-udobno-vam-platit/. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Федотова Н. Геймификация как познавательный ресурс медиапрактики [Электронный ресурс] / Федотова Н. — Режим доступа : http://elib.bsu.by/bitstream/123456789/185606/1/378-382.pdf. — Дата просмотра : 20.09.2017. — Название с экрана.
Bogost I. Gamification Is Bullshit [Електронний ресурс] / Bogost I. — Режим доступу : https://www.researchgate.net/publication/273946902_Gamification_Is_Bullshit. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Burke B. Gamification 2020: What Is the Future of Gamification? [Електронний ресурс] / Burke B. — Режим доступу : http://dotgroup.com.br/wp-content/uploads/2014/04/Gartner-2020-Trends.pdf. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Definition of Gamification by Merriam-Webster [Електронний ресурс] // Merriam-Webster Dictionary. — Режим доступу : https://www.merriam-webster.com/dictionary/gamification. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Deterding S. From Game Design Elements to Gamefulness: Defining Gamification [Електронний ресурс] / Deterding S. — Режим доступу : https://www.researchgate.net/publication/230854710_From_Game_Design_Elements_to_Gamefulness_Defining_Gamification. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Kim T. Gamification Ethics: Exploitation and Manipulation [Електронний ресурс] / Tae Wan Kim. — Режим доступу : http://gamification-research.org/wp-content/uploads/2014/11/GAMICHI15_kim.pdf. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Lu A. Where Games, Virtual Reality & Wearables Meet [Електронний ресурс] / Lu A. // World Editors Forum. — Режим доступу : http://www.wan-ifra.org/sites/default/files/field_media_image_file_attach/WAN-IFRA_Trends_Newsrooms_2015.pdf. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Sicart M. Newsgames: Theory and Design [Електронний ресурс] / Sicart M. — Режим доступу : https://pdfs.semanticscholar.org/74fb/aa2a11296c466cf7a5a0da9325660fe99546.pdf. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Stuart K. Syrian Journey: why the BBC is right to make a game about the refugee crisis / Stuart K. // The Guardian [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.theguardian.com/technology/2015/apr/06/syrian-journey-bbc-game-refugee-crisis. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.
Volkova I. Four Pillars Of Gamification / Volkova I. // Middle-East Journal of Scientific. — Research 13. — Socio-Economic Sciences and Humanities. — 2013. — P. 149–152.