Особливості впровадження гейміфікації в медіа

  • Д. І. Загорулько Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: гейміфікація, інтерактивність, інтернет-медіа, медіаконтент

Анотація

У статті досліджено специфіку впровадження гейміфікації – застосування ігрових практик у неігрових контекстах – в інтернет-медіа. Автором виокремлено та всебічно розглянуто особливості, що обумовлені функціональним аспектом журналістики і відрізняють гейміфікацію у медіа від інших галузей її застосування, а саме: журналістські цілі звернення до гейміфікації, залежність від часових обмежень, орієнтація на норми професійної журналістської етики, вразливість до маніпуляцій суспільною думкою та специфіка монетизації готового продукту.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Владимиров В. М. Вступ до спеціальності «Журналістика» : навч. посіб. / Владимиров В. М. — К. : МАУП, 2007. — 166 с.

Гейміфікація // Словник МедіаДрайвер [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://mediadriver.online/dictionary/. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Здоровега В. Теорія і методика журналістської творчості : підручн. / Здоровега В. — 2-ге вид., перероб. і допов. — Львів : ПАІС, 2004.

Карпов П. Paywall или как сделать так, чтобы читателю было удобно вам платить [Електронний ресурс] / Карпов П. // MediaToolbox. — Режим доступу : http://mediatoolbox.ru/blog/paywall-ili-kak-sdelat-tak-chtobyi-chitatelyu-byilo-udobno-vam-platit/. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Федотова Н. Геймификация как познавательный ресурс медиапрактики [Электронный ресурс] / Федотова Н. — Режим доступа : http://elib.bsu.by/bitstream/123456789/185606/1/378-382.pdf. — Дата просмотра : 20.09.2017. — Название с экрана.

Bogost I. Gamification Is Bullshit [Електронний ресурс] / Bogost I. — Режим доступу : https://www.researchgate.net/publication/273946902_Gamification_Is_Bullshit. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Burke B. Gamification 2020: What Is the Future of Gamification? [Електронний ресурс] / Burke B. — Режим доступу : http://dotgroup.com.br/wp-content/uploads/2014/04/Gartner-2020-Trends.pdf. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Definition of Gamification by Merriam-Webster [Електронний ресурс] // Merriam-Webster Dictionary. — Режим доступу : https://www.merriam-webster.com/dictionary/gamification. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Deterding S. From Game Design Elements to Gamefulness: Defining Gamification [Електронний ресурс] / Deterding S. — Режим доступу : https://www.researchgate.net/publication/230854710_From_Game_Design_Elements_to_Gamefulness_Defining_Gamification. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Kim T. Gamification Ethics: Exploitation and Manipulation [Електронний ресурс] / Tae Wan Kim. — Режим доступу : http://gamification-research.org/wp-content/uploads/2014/11/GAMICHI15_kim.pdf. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Lu A. Where Games, Virtual Reality & Wearables Meet [Електронний ресурс] / Lu A. // World Editors Forum. — Режим доступу : http://www.wan-ifra.org/sites/default/files/field_media_image_file_attach/WAN-IFRA_Trends_Newsrooms_2015.pdf. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Sicart M. Newsgames: Theory and Design [Електронний ресурс] / Sicart M. — Режим доступу : https://pdfs.semanticscholar.org/74fb/aa2a11296c466cf7a5a0da9325660fe99546.pdf. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Stuart K. Syrian Journey: why the BBC is right to make a game about the refugee crisis / Stuart K. // The Guardian [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://www.theguardian.com/technology/2015/apr/06/syrian-journey-bbc-game-refugee-crisis. — Дата звернення : 20.09.2017. — Назва з екрана.

Volkova I. Four Pillars Of Gamification / Volkova I. // Middle-East Journal of Scientific. — Research 13. — Socio-Economic Sciences and Humanities. — 2013. — P. 149–152.

Опубліковано
2018-11-22
Як цитувати
Загорулько, Д. І. (2018). Особливості впровадження гейміфікації в медіа. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (11), 52-56. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/11659
Розділ
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ