Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації»
Поточний номер
Архів
Оголошення
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 11 (2017): Серія «Соціальні комунікації»
№ 11 (2017): Серія «Соціальні комунікації»
Опубліковано:
2018-11-22
Весь випуск
pdf
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ
Документальне кіно і журналістика: взаємозв’язок понять
А. Е. Дроботенко
4-7
pdf
Тенденції пере-інженерування актора інформаційно-комунікаційної взаємодії в умовах глобалізованого суспільства
О. О. Порпуліт
7-13
pdf
Комікс як засіб масової комунікації: типологічні особливості
С. В. Хлестова
13-17
pdf
«Аматорський театр "Нашого Прапору"» як гідний приклад видавничої серії 20–30-х років ХХ ст.
А. В. Чубрей
17-22
pdf
ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ
«Стереотип перехідного періоду»: медіастереотипізація України в якісних виданнях Великобританії, Німеччини та Франції
Ю. С. Гаркавенко
23-29
pdf
Телевізійна документалістика та її види
В. І. Коробко
30-35
pdf
Образ України на сторінках російських газет: контент-аналітичне дослідження
С. М. Польовик
35-40
pdf
Концепт «Прийдешній Хам» у символістській публіцистиці Д. Мережковського: апеляція «глибинного» світогляду
М. М. Рашкевич
40-47
pdf
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Оптимізація компонентів соціокомунікаційної компетентності в сучасних освітніх стандартах підготовки фахівців
Н. Р. Барабанова
48-52
pdf
Особливості впровадження гейміфікації в медіа
Д. І. Загорулько
52-56
pdf
Зміна мотивації як неодмінна умова запобігання плагіату
О. М. Рижко
56-63
pdf
Крос-медіа як нова модель адресантно-адресатних конфігурацій партиципативної журналістики
Г. Л. Сарміна
63-67
PDF
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
О. С. Андрєєва, С. М. Мельник
68-75
pdf
Інноваційні вірусні технології в сучасних онлайн-мережевих війнах
О. В. Курбан
75-84
pdf
Позиціонування «Apple»: залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
С. Б. Летюк
85-90
pdf
Рекламні пріоритети сучасної дитячої аудиторії в Україні
Л. І. Теодорська
90-95
pdf
Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект
Я. В. Яненко
95-100
pdf
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Корені та сучасні причини дисбалансу у висвітленні міжнародними медіа життя Камеруну
V. Fomenko
101-105
pdf (English)
Особливості концепції наукового журналу
V. Kasianchuk
106-111
pdf (English)
Типологія ролей популяризаторів науки в програмах науково-популярного спрямування
M. Kuznetsova
111-118
pdf (English)
РЕЦЕНЗІЇ
Наукові дослідження соціальних комунікацій в Україні
М. В. Бутиріна
119-121
pdf
До питання культури медіаспоживання в Україні
Т. В. Кузнєцова
121-124
pdf
Національна бібліографія періодики – основа вивчення української інтелектуальної спадщини
І. Л. Михайлин
124-130
pdf
ISSN
2078-2551
(Print)
Надіслати подання
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер
Інструкція з користування
Open Journal Systems