Сполучене застосування ігрової та анімалотерапії у дітей з ранньої затримкою психічного розвитку

  • Borys Mykhaylov Харківськая медична академія післядипломної освіти, м. Харків
  • Maksim Vodka «Фонд Олександра Фельдмана», м. Харків
  • Tetiana Aliieva Харківськая медична академія післядипломної освіти, м. Харків
  • Inna Vashkite Харківськая медична академія післядипломної освіти, м. Харків

Анотація

Специфіка використання ігрової анімалотерапії у лікуванні дітей із затримкою психічного розвитку спрямована на розвиток дитино-орієнтованих відносин. Терапевт аналізує важливі для пацієнта думки, почуття, сприйняття та ідеї, і на підставі цього будує відносини, що забезпечують емоційно безпечне середовище, в якому діти можуть найефективніше рухатися у напрямку психосоціального здоров’я. Використовувана на базі Центру психосоціальної реабілітації дітей та підлітків «Фельдман-Екопарк» ігрова анімалотерапія для дітей із ЗПР спирається на природні способи, за допомогою яких діти дізнаються про себе і свої стосунки з навколишнім світом. Даний підхід допомагає дитині в розвитку поваги до себе та інших, усвідомленні свого тіла, почуття власної гідності, а також більш широкого визнання і забезпечення власних здібностей

Завантаження

Біографії авторів

Borys Mykhaylov, Харківськая медична академія післядипломної освіти, м. Харків

д.мед.н., професор, завідувач кафедри психотерапії

Maksim Vodka, «Фонд Олександра Фельдмана», м. Харків

директор Міжнародного благодійного фонду «Фонд Олександра Фельдмана»

Tetiana Aliieva, Харківськая медична академія післядипломної освіти, м. Харків

к.психол.н., асистент кафедри психотерапії

Inna Vashkite, Харківськая медична академія післядипломної освіти, м. Харків

к.мед.н., асистент кафедри психотерапії

Посилання

Ascione F. R. Enhancing children’s attitudes about the humane treatment of animals / F. R. Ascione // Generalisation to human-directed empathy. – Anthrozoös, 1992. – No 5. – P. 176–191.

Ascione F. R. Children’s attitudes about the humane treatment of animals and empathy / F. R. Ascione, C. V. Weber // One-year follow-up of a school-based intervention. – Anthrozoös, 1996. – No 9. – P. 188–195.

Ashby J. S. Active interventions for kids and teens / J. S. Ashby, T. Kottman, D. G. DeGraaf // Adding adventure and fun to counseling. – Alexandria, VA, American Counseling Association, 2008.

Beck A. Between pets and people / A. Beck, A. Katcher // The importance of animal companioship. – West Lafayette, IN, Purdue University Press, 1996.

Bowers M. J. The effectiveness of equine-facilitated psychotherapy with at-risk adolescents / M. J. Bowers, P. M. MacDonald // Journal of Psychology and the Behavioral Sciences. – 2001. – No 15. – Р. 62–76.

Bratton S. C. The efficacy of play therapy with children: A meta-analytic review of treatment out-comes / S. C. Bratton, D. Ray, T. Rhine, L. Jones // Professional Psychology Research and Practice. – 2005. – No 36(4). – Р. 376–390.

Faa-Thompson T. J. Turn about Pegasus: Training handout / T. J. Faa-Thompson // Pegasus RDA Centre Morpeth. – Faa-Thompson, 2010.

Fine A. H. Handbook on animal-assisted therapy / A. H. Fine // Theoretical foundations and guidelines for practice. – 2nd ed. – San Diego, London, Academic Press (Elsevier), 2006.

O’Connor C. The silent therapist: A review of the development of equine assisted psychotherapy [Elec-tronic Resource]. – Retrieved June 8, 2009. – Way of access : www.catra.net/info/silent/ht.

Taylor S. M. Equine facilitated psychotherapy: An emerging field / S. M. Taylor. – Unpublished manuscript, 2001.

Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Mykhaylov, B., Vodka, M., Aliieva, T., & Vashkite, I. (2017). Сполучене застосування ігрової та анімалотерапії у дітей з ранньої затримкою психічного розвитку. Психіатрія, неврологія та медична психологія, 4(1 (7), 129-136. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pnmp/article/view/9320
Розділ
Терапія