Порушення соціального функціонування у студентів із захворюваннями серцево-судинної системи і принципи психологічної корекції

  • V. Ponomaryov Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • T. Alieva Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • M. Ryzhenko Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • K. Yemets Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

Підвищена психоемоційна стресогенність є визначальним чинником зростання і розвитку серцево-судинних захворювань. У статті розглянуті принципи і прийоми психологічної корекції для студентів, які мають порушення соціального функціонування. З одного боку, це обумовлено тим, що період навчання збігається з одним із кризових періодів у житті, коли відбувається завершення становлення особистості. З іншого, освітній процес висуває підвищені вимоги до механізмів психічної адаптації і соціального функціонування. Розглянуто принципи і прийоми психологічної корекції для студентів, які мають порушення соціального функціонування. Отримані дані свідчать про достатню ефективність розробленої системи психокорекції.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Опубліковано
2016-11-21
Як цитувати
Ponomaryov, V., Alieva, T., Ryzhenko, M., & Yemets, K. (2016). Порушення соціального функціонування у студентів із захворюваннями серцево-судинної системи і принципи психологічної корекції. Психіатрія, неврологія та медична психологія, 3(1 (5), 68-71. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pnmp/article/view/6693
Розділ
Медична психологія