Роль інформаційної бесіди у полегшенні болю дітей під час медичних процедур

  • Anastasia Shyroka Український католицький університет
  • Larysa Korzh Національний університет «Львівська політехніка»

Анотація

У статті представлено аналіз сучасних досліджень ефективності попередньої підготовки дітей до болючих медичних процедур. Наведено основні рекомендації щодо формату, часових рамок та змістового наповнення інформаційних зустрічей. Описано результати емпіричного дослідження впливу інформаційної бесіди на переживання та поведінку дітей перед процедурою забору крові з вени, під час її проведення та після неї. Під час дослідження, в якому взяли участь підлітки 14–15 років, було створено 2 групи: експериментальну та контрольну. В експериментальній проводилася інформаційна бесіда, у контрольній групі обстежувані проходили процедуру без підготовки. Результати показали, що після попередньої розмови діти статистично рідше чинили фізичний або словесний опір і повідомляли про страх та біль, мали менше запитань до лаборантів, а після забору крові відзначали нижчий рівень пережитого болю. Наведено дискусію щодо доцільності завчасного інформування як важливого етапу проведення болючих медичних процедур

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Anastasia Shyroka, Український католицький університет

к.психол.н., доцент кафедри психології та психотерапії Українського католицького університету

Larysa Korzh, Національний університет «Львівська політехніка»

магістр кафедри теоретичної та практичної психології, біолог клініко-діагностичної лабораторії Центру первинної медико-санітарної допомоги Червоноградської центральної міської лікарні

Посилання

Опубліковано
2018-01-21
Як цитувати
Shyroka, A., & Korzh, L. (2018). Роль інформаційної бесіди у полегшенні болю дітей під час медичних процедур. Психіатрія, неврологія та медична психологія, 4(2 (8), 112-117. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pnmp/article/view/10302
Розділ
Медична психологія