Концептуальні положення моделювання мовної діяльності людини в комп’ютерних системах як наукове підґрунтя інформатичної освіти у вищій школі

  • Т. І. Крехно
  • І. О. Мицюра
Ключові слова: професійна освіта, інформативна освіта, моделювання мовної діяльності, комп’ютерні системи, штучний інтелект

Анотація

У статті розглянуто концептуальні положення моделювання мовної діяльності людини в комп’ютерних системах як науково-теоретичного підґрунтя інформатичної освіти у вищій школі. Формалізація мовномисленнєвих процесів трактується як передумова інтелектуалізації комп’ютерних технологій;формування у студентів наукових основ лінгвістичного комп’ютерного моделювання представлене як обов’язкова кваліфікаційна характеристика майбутніх фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Апресян Ю. Д. Лингвистический процессор для сложных информационных систем / Юрий Дереникович Апресян, Игорь Михайлович Богуславский, Леонид Лейбович Иомдин, др. – Москва : Наука, 1992. – 256 с.

Гаазе-Рапопорт М. Г. От амебы до робота:модели поведения / Модест Георгиевич Гаазе-Рапопорт. – Москва : Наука, 1987. – 288 с.

Мельчук И.А. Русский язык в модели "Смысл-Текст" / Игорь Александрович Мельчук. – М.;Вена: Языки русской культуры, 1995. – 682 с.

ТьюрингА. М. Может ли машина мыслить?: пер. с англ. / Алан М. Тьюринг; Пер. Ю. А.

Хомский Н. Введение в формальный анализ естественных языков / Ноам Хомский, Дж. Миллер; Под общ.рук. Елена Викторовна Падучева. – Москва: URSS, 2003 . – 64 с.

Шенк Р. Обработка концептуальной информации: пер. с англ. / Р. Шенк. – Москва: Энергия, 1980. – 361 с.
Опубліковано
2017-09-22
Як цитувати
Крехно, Т., & Мицюра, І. (2017). Концептуальні положення моделювання мовної діяльності людини в комп’ютерних системах як наукове підґрунтя інформатичної освіти у вищій школі. Наукові записки кафедри педагогіки, (39), 118-123. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/9255
Номер
Розділ
Статті