Метод проектів як засіб професійної самореалізації учителів старшої школи

  • С. В. Кіриченко
Ключові слова: самореалізація особистості, освітня проектувальна діяльність учителя, педагогічний процес, метод проектів, учні старшої школи

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано суть освітньої проектувальної діяльності вчителя як процесу отримання освітнього продукту, що вимагає якісних знань і вмінь професійної самореалізації під час планування, безпосереднього виконання педагогічних дій на творчому рівні, організації співпраці й партнерських стосунків. Доведено, що метод проектів є засобом професійної самореалізації учителів старшої школи. З’ясовано, що використання методу проектів у роботі з учнями старших класів позитивно впливає на професійне самовизначення, самоорганізацію, співпрацю.У статті теоретично обґрунтовано суть освітньої проектувальної діяльності вчителя як процесу отримання освітнього продукту, що вимагає якісних знань і вмінь професійної самореалізації під час планування, безпосереднього виконання педагогічних дій на творчому рівні, організації співпраці й партнерських стосунків. Доведено, що метод проектів є засобом професійної самореалізації учителів старшої школи. З’ясовано, що використання методу проектів у роботі з учнями старших класів позитивно впливає на професійне самовизначення, самоорганізацію, співпрацю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Жерновникова О. А. Підготовка майбутнього вчителя до навчального проектування як психолого-педагогічна проблема / О. А. Жерновникова // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. – Харків : Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс», 2015. – Вип. 49. – С. 193-202.

Ремех Т. Метод проектів у громадянській освіті / Т. Ремех // Директор школи. Україна. – № 8-10. – 2014. – С. 165-170.

Стеблянко О. Творчий потенціал учителя / О. Стеблянко // Директор школи. Україна. – № 11. – 2009. – С. 57.

Фонарюк О. В. Проектування діяльності майбутніх учителів математики як категоріально-понятійна проблема / О. В. Фонарюк. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Vchu/N150/N150p109-116.
Опубліковано
2017-09-22
Як цитувати
Кіриченко, С. (2017). Метод проектів як засіб професійної самореалізації учителів старшої школи. Наукові записки кафедри педагогіки, (39), 93-96. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/9251
Номер
Розділ
Статті