ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
Abstract
У статті визначені етапи розвитку дистанційної освіти у Великій
Британії. Наведено характеристики кожного етапу становлення
дистанційної освіти. Розглянуто причини заснування та загальні аспекти діяльності Відкритого Університету, який посідає місце світового лідера у дистанційному навчанні та відіграє провідну роль у поширенні вищої освіти у багатьох країнах світу.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Education ministries. Administration of education policy in the United Kingdom. – Wicipedia/ [Електронний ресурс]. The Free Encyclopedia. www.wicipedia.org.
2. Encyclopжdia Britannica 15th edition: Education in the 20th century. Social and Historical background. –– London: published by Britannica, 1985. – 53-54 p.
3. Peter T. The World's Writing Systems (“Shorthand”)/ T.Peter.- New York: Oxford University Press, - 1996.- 811 p.
4. Pitman, Sir Isaac / [Електронний ресурс]. – Encyclopжdia Britannica online.
5. The Open University. - British educational administration. – London, 2001.
6. Карпенко О.М. Показатели уровня образования населения в странах мира». – / Бершадская Н.Д., Вознесенская Ю.А. - Социология образования, 2008. – № 6. – С. 4-20.
2. Encyclopжdia Britannica 15th edition: Education in the 20th century. Social and Historical background. –– London: published by Britannica, 1985. – 53-54 p.
3. Peter T. The World's Writing Systems (“Shorthand”)/ T.Peter.- New York: Oxford University Press, - 1996.- 811 p.
4. Pitman, Sir Isaac / [Електронний ресурс]. – Encyclopжdia Britannica online.
5. The Open University. - British educational administration. – London, 2001.
6. Карпенко О.М. Показатели уровня образования населения в странах мира». – / Бершадская Н.Д., Вознесенская Ю.А. - Социология образования, 2008. – № 6. – С. 4-20.
Published
2015-09-23
Cited
How to Cite
Рисенко, Я. О. (2015). ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (24), 166-172. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3892
Section
Статті