ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ

  • Катерина Сергіївна Волкова Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Abstract

У статті звертається увага на необхідність гуманізації педагогічного контролю. Аналізуються погляди В.О. Сухомлинського, Ш.О. Амонашвілі, В.Ф. Шаталова на контроль навчально-пізнавальної діяльності школярів як представників педагогіки гуманізму

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Катерина Сергіївна Волкова, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Викладач

References

1. Амонашвили Ш.А. Воспитательная и образовательная функция оценки учения школьников: Экспериментально-педагогическое исследование. – М.: Педагогика, 1984. – 296 с.

2. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. – Мн.: Университетское, 1990. – 560 с.

3. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – 576 с.

4. Михайловский В.А. Педагогика сотрудничества: Учеб. пособие. – Харьков: ХГУ, 1989. – 72 с.

5. Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина. Письма к сыну. – 2-е изд. – К.: Рад. шк., 1987. – 544 с.

6. Шаталов В.Ф. Точка опоры. Организационные основы экспериментальных исследований. – М.: Университетское, 1990. – 224 с.

7. Шаталов В.Ф. Эксперимент продолжается. – М.: Педагогика, 1989. – 336 с.
Published
2015-09-23
Cited
How to Cite
Волкова, К. С. (2015). ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (24), 45-52. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3876