ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ

  • Катерина Сергіївна Волкова Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: педагогічний контроль, оцінка, гуманність

Анотація

У статті звертається увага на необхідність гуманізації педагогічного контролю. Аналізуються погляди В.О. Сухомлинського, Ш.О. Амонашвілі, В.Ф. Шаталова на контроль навчально-пізнавальної діяльності школярів як представників педагогіки гуманізму

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Катерина Сергіївна Волкова, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Викладач

Посилання

1. Амонашвили Ш.А. Воспитательная и образовательная функция оценки учения школьников: Экспериментально-педагогическое исследование. – М.: Педагогика, 1984. – 296 с.

2. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. – Мн.: Университетское, 1990. – 560 с.

3. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – 576 с.

4. Михайловский В.А. Педагогика сотрудничества: Учеб. пособие. – Харьков: ХГУ, 1989. – 72 с.

5. Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина. Письма к сыну. – 2-е изд. – К.: Рад. шк., 1987. – 544 с.

6. Шаталов В.Ф. Точка опоры. Организационные основы экспериментальных исследований. – М.: Университетское, 1990. – 224 с.

7. Шаталов В.Ф. Эксперимент продолжается. – М.: Педагогика, 1989. – 336 с.
Опубліковано
2015-09-23
Як цитувати
Волкова, К. (2015). ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ. Наукові записки кафедри педагогіки, (24), 45-52. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3876