ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ

  • Ольга Вячеславівна Боченко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: школа К. Мая, педагогічна мета та завдання гімназії

Анотація

В статті розглянуті складові педагогічного процесу навчального
закладу, в якому навчався М.К. Реріх та багато видатних діячів науки та мистецтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга Вячеславівна Боченко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Старший викладач

Посилання

1. Рерих Н. Держава света. – Рига: Виеда, 1992. – 286 с.

2. Лихачев Д.С. Школа на Васильевском. – Москва: Просвещение, 1990. – 159 с.

3. Коменский Я. Избр.пед. соч.: в 2-х т. – Москва: Педагогика, 1982.

4. Амонашвили Ш. Единство цели. – Москва: Просвещение, 1988.

5. Шаталов В. Точка опоры. – Москва: Педагогика, 1979.

6. Сухомлинский В. Сердце отдаю детям. – Киев, 1980.
Опубліковано
2015-09-23
Як цитувати
Боченко, О. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (24), 33-38. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3874