ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ТА МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ»

  • Лілія Григорівна Ярощук Бердянський державний педагогічний університет

Abstract

У статті розглянуто деякі теоретичні аспекти педагогічних
вимірювань, подано орієнтовні теми індивідуальних навчально-
дослідних завдань та основні вимоги до їх оформлення в процесі вивчення навчальної дисципліни «Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти».

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Лілія Григорівна Ярощук, Бердянський державний педагогічний університет

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, член-кореспондент УААН 

References

1. Алексейчук І.С. Про технологію створення систем тестування / І.С. Алексейчук // Нові технології навчання. – 2000. – № 27. – С. 9-13.

2. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти: [курс лекцій]. Модульне навчання / Анатолій Миколайович Алексюк. – К.: Либідь, 1993. – 218 с.

3. Ярощук Л.Г. Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти: навч. посіб. / Лілія Григорівна Ярощук. – Луцьк, 2010. – 308 с.

4. Сайт учителя фізики та інформатики Александрової З.В. – Режим доступу : http://aida.ucoz.ru/
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Ярощук, Л. Г. (2015). ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ТА МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ». Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 223-229. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3863