ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ТА МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ»

  • Лілія Григорівна Ярощук Бердянський державний педагогічний університет
Ключові слова: педагогічні вимірювання, навчально-дослідні завдання, презентація, реферат, вимоги до індивідуальних навчально-дослідних завдань

Анотація

У статті розглянуто деякі теоретичні аспекти педагогічних
вимірювань, подано орієнтовні теми індивідуальних навчально-
дослідних завдань та основні вимоги до їх оформлення в процесі вивчення навчальної дисципліни «Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Лілія Григорівна Ярощук, Бердянський державний педагогічний університет

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, член-кореспондент УААН 

Посилання

1. Алексейчук І.С. Про технологію створення систем тестування / І.С. Алексейчук // Нові технології навчання. – 2000. – № 27. – С. 9-13.

2. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти: [курс лекцій]. Модульне навчання / Анатолій Миколайович Алексюк. – К.: Либідь, 1993. – 218 с.

3. Ярощук Л.Г. Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти: навч. посіб. / Лілія Григорівна Ярощук. – Луцьк, 2010. – 308 с.

4. Сайт учителя фізики та інформатики Александрової З.В. – Режим доступу : http://aida.ucoz.ru/
Опубліковано
2015-09-04
Як цитувати
Ярощук, Л. (2015). ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ТА МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ». Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 223-229. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3863