ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ І ВИХОВНА СИТУАЦІЯ В ДУХОВНО-МОРАЛЬНІЙ ПАРАДИГМІ ОСВІТИ ПАПИ ГРИГОРІЯ ВЕЛИКОГО

  • Ірина Василівна Цебрій Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Abstract

Матеріали статті знайомлять нас із виховною ситуацією і технологічним компонентом освіти найвизначнішого педагога рубежу VІ–VІІ століть папи Григорія І Великого, зі змістом його перетворювальної педагогіки та її місцем в еволюції становлення західноєвропейської освіти. 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ірина Василівна Цебрій, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та методики викладання історії 

References

1. Безрогов В.Г., Варьяш О.И. Педагогика Средневековья // Антология педагогической мысли христианского Средневековья / В.Г. Безрогов, О.И. Варьяш – М.: Евразия, 1994. – Т. 1. – С. 11-28.

2. Григорий Двоеслов. Пастырское правило. Моральные беседы на книгу Иова / Составитель Л.А. Харитонов. – М.: Евразия, 2006. – 306 с.

3. Пиков Г.Г. Реновационная педагогика Каролингского Возрождения и педагогические идеи Алкуина / История и социология культуры / Геннадий Геннадиевич Пиков. – Вып. 1. – История и социология образования. Новосибирск: НГУ, 2000. – С. 32-81.

4. Уколова В. И. Григорий Великий и школьная реформа начала VІІІ века // Средние века / Виктория Ивановна Уколова. – М.: Наука, 1985. – Вып. 48. – С. 27-37.

5. Уколова В.И. Античное наследие и культура раннего средневековья (конец V – начало VI века) / Виктория Ивановна Уколова. – М. : Наука, 1989. – 381 с.

6. Харитонов Л.А. Папа Григорий Великий / Л.А. Харитонов. – М. : Евразия, 2006. – С. 354-461.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Цебрій, І. В. (2015). ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ І ВИХОВНА СИТУАЦІЯ В ДУХОВНО-МОРАЛЬНІЙ ПАРАДИГМІ ОСВІТИ ПАПИ ГРИГОРІЯ ВЕЛИКОГО. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 194-202. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3858