ПРОБЛЕМИ САМООСВІТИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

  • Наталія Олексіївна Матвеєва Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Abstract

У статті розкрито роль самоосвіти вчителя. Виокремлено основні умови її організації, етапи проведення та принципи. Автор наголошує,що самоосвіта – важливий чинник неперервної освіти, умова професійного зростання вчителя

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Наталія Олексіївна Матвеєва, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

References

1. Жерносєк І.П. Організація науково-методичної роботи в школі / І.П. Жерносєк. – Х.: Видавнича група «Основа», 2006. – 128 с.

2. Погорєлова Т.В. Розвиток інтересу учнів до самостійної словесної творчості / Т.В. Погорєлова // Початкове навчання та виховання. № 33 (253), листопад. – 2010. – С. 9 – 13.

3. Святослав Плиска. Трансформація методів передання знань / Плиска Святослав // Управління освітою. – № 17 (221), вересень. – 2009. – С. 21 – 31.

4. Соколова А.С. Образование для карьеры как один из аспектов непрерывного образования человека / А.С. Соколова // Образование через всю жизнь: непрерывное образование для устойчивого развития: труды международного сотрудничества. – Санкт-Петербург: Альтер Это,
2008. – С. 289 – 291.

5. Сухомлинський В.О. Сто порад учителю / В.О. Сухомлинський. – К.: Радянська школа, 1988. – 303 с.

6. Тевлін Бастіан. Визначення ефективності організації внутрішньо шкільної методичної роботи / Бастіан Тевлін // Школа. – 2010. – № 6 (54), червень. – С. 5 – 10.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Матвеєва, Н. О. (2015). ПРОБЛЕМИ САМООСВІТИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 138-146. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3642