ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ РОЛЬ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

  • Світлана Михайлівна Соболєва Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі
Ключові слова: практично-професійна підготовка, проектні технології, навчальний проект, професійна діяльність, професійні якості.

Анотація

У статті розглядаються особливості застосування проектних технологій у процесі практично-професійної підготовки та визначається їх роль у формуванні професійних якостей, знань, умінь та навичок студентів

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Світлана Михайлівна Соболєва, Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Харківського інституту фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.

Посилання

1. Воинова О.И. Проектные технологи обучения общенаучным дисциплинам в системе высшего технического образования / О.И. Воинова : дис. канд. пед. наук: 13.00.08 / О.И. Воинова. – Московский пед. госуд. ун-т. – Москва, 2008. – 186 с.
Опубліковано
2015-07-15
Як цитувати
Соболєва, С. (2015). ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ РОЛЬ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 210-215. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3635