СПЕЦИФІКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

  • Тамара Анатоліївна Моцна Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Ключові слова: професійна підготовка, готовність до педагогічної діяльності, компоненти, критерії готовності до педагогічної діяльності

Анотація

У статті розглядається сутність  і специфіка професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у вищому навчальному закладі. Розкрито деякі підходи, основні критерії, компоненти готовності студентів до педагогічної діяльності

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Тамара Анатоліївна Моцна, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
викладач кафедри шкільної педагогіки та психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Посилання

1. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

2. Ліненко А.Ф. Педагогічна діяльність і готовність до неї : [моногр.] / А.Ф. Ліненко. – Одеса : ОКФА, 1995. – 80 с.

3. Мишковська Т.Д. Педагогічна практика з виховної роботи в початковій школі : [навч. посіб. / Т.Д. Мишковська]. – Чернівці : Рута, 2001. – 57 с.

4. Семиченко В.А. Адаптація молодих учителів до професійної діяльності / Валентина Анатоліївна Семиченко // Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – К.,1997. – С.100-104.

5. Сластенин В.А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки / В.А. Сластенин. – М. : Просвещение, 1976. – 160 с.
Опубліковано
2015-07-15
Як цитувати
Моцна, Т. (2015). СПЕЦИФІКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 143-148. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3625