ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИЙ І БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСІБ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  • Оксана Олексіївна Бабакіна
  • Оксана Михайлівна Колесникова
Ключові слова: інформаційні технології, особистісно-орієнтований підхід, мультимедійні засоби, програмне забезпечення, мультимедійний проектор.

Анотація

У  статті  обґрунтовано  використання  інформаційних  технологій на  уроках  в  початковій школі,  розкрито можливості  використання  комп’ютерів для формування  інформаційної  культури молодших школярів. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Оксана Олексіївна Бабакіна

кандидат педагогічних наук,  доцент кафедри педагогіки та психології, декан факультету початкової освіти Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

Оксана Михайлівна Колесникова

вчитель  початкових  класів Харківської  спеціалізованої школи I-III  ступенів № 66 Харківської міської ради Харківської області.

Посилання

1. Возрастные и индивидуальные особенности обучения младших школьников. – М., 1989.
2. Гевал М.А. Загальні принципи використання комп’ютера на уроках різних типів // Комп’ютер в школі та сім’ї. – 2000. № 3.
3. Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). – К., 1994. – 25 с.
4. Жук Ю.О. Деякi психолого-педагогiчнi проблеми використання засобiв нових iнформацiйних технологій у навчальному процесi середнього закладу освiти // Комп’ютер у школi та сiм’ї. – № 4. – 1998 – С.7-10.
5. Intel Навчання для майбутнього. – К.: Видавництво «Нора-прінт», 2005.
6. Сучасні шкільні технології / Упоряд. І. Рожнятовська, В.Зоц. – 2-ге вид., стереотипне. – К.: Ред. Загальнопед. Газ. – 112 с.
7. Чащухина О.В., Данилова И.В. Использование новых информационных технологий в начальной школе http://pedsovet.org/component/option,com.
Опубліковано
2015-09-04
Як цитувати
Бабакіна, О., & Колесникова, О. (2015). ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИЙ І БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСІБ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 27-34. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3610