ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

  • Надія Олександрівна Чугрєєва
Ключові слова: нове, нововведення, інновація, інноваційний процес.

Анотація

В статті висвітлюються основні тенденції відновлення управлінської діяльності; узагальнюється досвід щодо практики інноваційних перетворень у справі подолання серйозних протиріч між наявною потребою у швидкому розвитку суспільства та шляхами втілення цих перетворень, які забезпечують баланс між соціальними й індивідуальними потребами,  запускають механізм  саморозвитку,  забезпечують  готовність особистості до змін у суспільстві.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Надія Олександрівна Чугрєєва

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Карамуша Л.М. Психологія освітнього менеджменту: Навч.посібник. – К.: Либідь, 2004. – 424 с.
2. Шакуров Р.X. Социально-психологические проблемы руководства педагогическим коллективом. – М.: Педагопка, 1982. –208 с.
3. Шакуров Р.X. Социально-психологические основы управления: руководитель и педагогический коллектив. – М. Просвещение, 1990. – 208 с.
4. Хриков Е.М Управління навчальним закладом: Навч.посібник. – К.: Знання, 2006. – 306 с.
5. Чугрєєва Н.О. Педагогіка вищої школи: управління вищим навчальним закладом. – Харків, 2004. – 30 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Чугрєєва, Н. (2015). ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 185-192. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3604