ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

  • Надія Олександрівна Чугрєєва

Abstract

В статті висвітлюються основні тенденції відновлення управлінської діяльності; узагальнюється досвід щодо практики інноваційних перетворень у справі подолання серйозних протиріч між наявною потребою у швидкому розвитку суспільства та шляхами втілення цих перетворень, які забезпечують баланс між соціальними й індивідуальними потребами,  запускають механізм  саморозвитку,  забезпечують  готовність особистості до змін у суспільстві.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Надія Олександрівна Чугрєєва

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

References

1. Карамуша Л.М. Психологія освітнього менеджменту: Навч.посібник. – К.: Либідь, 2004. – 424 с.
2. Шакуров Р.X. Социально-психологические проблемы руководства педагогическим коллективом. – М.: Педагопка, 1982. –208 с.
3. Шакуров Р.X. Социально-психологические основы управления: руководитель и педагогический коллектив. – М. Просвещение, 1990. – 208 с.
4. Хриков Е.М Управління навчальним закладом: Навч.посібник. – К.: Знання, 2006. – 306 с.
5. Чугрєєва Н.О. Педагогіка вищої школи: управління вищим навчальним закладом. – Харків, 2004. – 30 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Чугрєєва, Н. О. (2015). ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (26), 185-192. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3604