ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
Abstract
В статті висвітлюються основні тенденції відновлення управлінської діяльності; узагальнюється досвід щодо практики інноваційних перетворень у справі подолання серйозних протиріч між наявною потребою у швидкому розвитку суспільства та шляхами втілення цих перетворень, які забезпечують баланс між соціальними й індивідуальними потребами, запускають механізм саморозвитку, забезпечують готовність особистості до змін у суспільстві.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Карамуша Л.М. Психологія освітнього менеджменту: Навч.посібник. – К.: Либідь, 2004. – 424 с.
2. Шакуров Р.X. Социально-психологические проблемы руководства педагогическим коллективом. – М.: Педагопка, 1982. –208 с.
3. Шакуров Р.X. Социально-психологические основы управления: руководитель и педагогический коллектив. – М. Просвещение, 1990. – 208 с.
4. Хриков Е.М Управління навчальним закладом: Навч.посібник. – К.: Знання, 2006. – 306 с.
5. Чугрєєва Н.О. Педагогіка вищої школи: управління вищим навчальним закладом. – Харків, 2004. – 30 с.
2. Шакуров Р.X. Социально-психологические проблемы руководства педагогическим коллективом. – М.: Педагопка, 1982. –208 с.
3. Шакуров Р.X. Социально-психологические основы управления: руководитель и педагогический коллектив. – М. Просвещение, 1990. – 208 с.
4. Хриков Е.М Управління навчальним закладом: Навч.посібник. – К.: Знання, 2006. – 306 с.
5. Чугрєєва Н.О. Педагогіка вищої школи: управління вищим навчальним закладом. – Харків, 2004. – 30 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Чугрєєва, Н. О. (2015). ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (26), 185-192. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3604
Section
Статті