ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ В ЛІТНІХ ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ

  • Ольга Олександрівна Кечик
  • Олена Олександрівна Харченко
Ключові слова: дитячий оздоровчий табір, професійна готовність, самостійна робота студентів, педагогічна практика.

Анотація

У статті обґрунтовується проблема підготовки майбутніх учителів до роботи в дитячих оздоровчих закладах; узагальнено та проаналізовано  досвід  роботи Лисичанського  студентського педагогічного загону «Дивосвіт».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Ольга Олександрівна Кечик

викладач іноземної філології ВП “Лисичанський педагогічний  коледж ДЗ “Луганський національний  університетімені Тараса Шевченка”.

Олена Олександрівна Харченко

кандидат педагогічних наук,  викладач природничих дисциплін ВП “Лисичанський педагогічний коледж ДЗ “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”.

Посилання

1. Методика роботи в літньому оздоровчому таборі : навчальний посібник / [за ред. Є.І. Коваленко]. – К. : ІЗМН, 1997. – 280 с.
2. Щербань П. Фундаменталізація науково-практичної підготовки майбутніх учителів / П. Щербань, М. Щербань // Рідна школа. – 2003. – № 3. – С. 15–17.
3. Федорова О. Педагогічні умови професійної підготовки студентів до роботи з обдарованими дітьми / О. Федорова, М. Федоров // Рідна школа. – 2006. – № 1. – С. 24–26.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Кечик, О., & Харченко, О. (2015). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ В ЛІТНІХ ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ. Наукові записки кафедри педагогіки, 2(28), 89-96. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3532