ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ В ЛІТНІХ ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ

  • Ольга Олександрівна Кечик
  • Олена Олександрівна Харченко

Abstract

У статті обґрунтовується проблема підготовки майбутніх учителів до роботи в дитячих оздоровчих закладах; узагальнено та проаналізовано  досвід  роботи Лисичанського  студентського педагогічного загону «Дивосвіт».

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Ольга Олександрівна Кечик

викладач іноземної філології ВП “Лисичанський педагогічний  коледж ДЗ “Луганський національний  університетімені Тараса Шевченка”.

Олена Олександрівна Харченко

кандидат педагогічних наук,  викладач природничих дисциплін ВП “Лисичанський педагогічний коледж ДЗ “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”.

References

1. Методика роботи в літньому оздоровчому таборі : навчальний посібник / [за ред. Є.І. Коваленко]. – К. : ІЗМН, 1997. – 280 с.
2. Щербань П. Фундаменталізація науково-практичної підготовки майбутніх учителів / П. Щербань, М. Щербань // Рідна школа. – 2003. – № 3. – С. 15–17.
3. Федорова О. Педагогічні умови професійної підготовки студентів до роботи з обдарованими дітьми / О. Федорова, М. Федоров // Рідна школа. – 2006. – № 1. – С. 24–26.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Кечик, О. О., & Харченко, О. О. (2015). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ В ЛІТНІХ ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 2(28), 89-96. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3532