ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ЇЇ АКТИВІЗАЦІЇ
Abstract
У статті висвітлюються основні аспекти сучасного психолого-педагогічного розуміння змісту самостійної навчальної діяльності студентів. На теоретичному рівні визначено вимоги, за дотримання яких активізація самостійної навчальної діяльності студентів буде ефективною й результативною.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Малихін О.В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
2. Энциклопедия профессионального образования / [под. ред. С.Я. Батышева]. – Т. 1. – М., 1998. – 362 с.
2. Энциклопедия профессионального образования / [под. ред. С.Я. Батышева]. – Т. 1. – М., 1998. – 362 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Удод, І. В. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ЇЇ АКТИВІЗАЦІЇ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (30), 163-170. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3517
Section
Статті