ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ЇЇ АКТИВІЗАЦІЇ

  • Ірина Валеріївна Удод
Ключові слова: активізація, самостійна діяльність, зміст самостійної навчальної діяльності, самостійна навчальна діяльність студентів.

Анотація

У  статті  висвітлюються  основні  аспекти  сучасного психолого-педагогічного розуміння змісту самостійної навчальної діяльності студентів. На теоретичному рівні визначено вимоги, за дотримання яких активізація самостійної навчальної діяльності студентів буде ефективною й результативною.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ірина Валеріївна Удод

студентка Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет».

Посилання

1. Малихін О.В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
2. Энциклопедия профессионального образования / [под. ред. С.Я. Батышева]. – Т. 1. – М., 1998. – 362 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Удод, І. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ЇЇ АКТИВІЗАЦІЇ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 163-170. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3517